Menn og tights...

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Mest sannsynlig brydde nok ikke han seg om hva DAMER syns on hans tightsbruk :p

Nei æsj, synes jeg ser det for meg og det er ikke noe vakkert bilde..

Hva synes dere damer om det?? Var nettopp inne på Kiwi og kjøpte en smørpakke(akkurat som om det bryr dere:p) men uansett, i køen sto en mann i slutten av 20 åra og hadde en heeeilt stram tights med leopard(!!) mønster i brun og svart... Jeg kunne se tissefanten hans lå pent ned over høyre side av låret.. Sååå.. Hva synes dere om menn og tights?

Nei, ush! Det der hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse :P

Haha.... Min menig er at menn ALDRI skal bruke tights,om det være på sykkel eller butikken :P
Det er forbeholdt jenter/damer :)

Synes egentlig ikke thigts er så fint på noen jeg da... På jenter opp til skolealder går det an.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det har jeg aldri sett på ordentlig, kanskje like greit.
Hadde jeg sett det ville jeg nok tenkt at det var en stakkar på utdrikningslag.

Du skulle tatt bildet

☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡

Kan vel ikke si jeg ser for meg at det kan være spesielt pent, men folk må da få lov til å ha på seg hva de vil?

Synes stadig jeg hører og leser "hvis du føler deg vel i det så drit i hva andre sier, du er sikkert flott", hvorfor gjelder ikke det i dette tilfellet?

Samme for meg, så lenge det ikke er min tights :p

Kan vel ikke si jeg ser for meg at det kan være spesielt pent, men folk må da få lov til å ha på seg hva de vil?

Synes stadig jeg hører og leser "hvis du føler deg vel i det så drit i hva andre sier, du er sikkert flott", hvorfor gjelder ikke det i dette tilfellet?
Enig :)

For å sette det på spissen, ville du likt å lese om deg selv her inne i en slik tone som hi? Han kan jo faktisk være her inne....

Håper det var til trening:p
Er vant med å se gubben i tights, han sykler mye.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Veldig guffent:confused:

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

No thanks:p

Ikke pent... Haha :p

Nesten like ille som menn i speedo. Uansett hvor bra kropp en mann har, er det ikke pent med speedo. :p

Back
Topp