Menn og tights...

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Hva synes dere damer om det?? Var nettopp inne på Kiwi og kjøpte en smørpakke(akkurat som om det bryr dere:-P) men uansett, i køen sto en mann i slutten av 20 åra og hadde en heeeilt stram tights med leopard(!!) mønster i brun og svart... Jeg kunne se tissefanten hans lå pent ned over høyre side av låret.. Sååå.. Hva synes dere om menn og tights?

Jeg ser ofte menn i treningstights, det reagerer jeg ikke på. Men leopardmønster hørtes jo litt spesielt ut.. :P

Æssssj, så ekkelt :O Huff :P Nei til menn i tights!

Men trening/sykkeltights er greit, for det er til trening liksom..

Må innrømme jeg synes også det var det siste jeg ville presset på min mann :-P

Hehe, tror jeg måtte snudd meg bort fordi jeg hadde begynt å le..... Beklager, men tights (leopardmønstret) er ikke spesielt lekkert i utgangspunktet etter min mening og dermed enda verre på menn. Treningstights er noe helt annet. Da hører plagget naturlig med synes jeg.

Greit til trening, men da er den mørk og har en funksjon og ellers befinner den seg vel oftest på en sykkel og ikke på butikker.

Ellers: Totalt forferdelig.
Dessuten er det jo neppe bra for fruktbarheten. :p

Så den stor var det jeg tenkte? :p haha
Men æsj til menn i tight uten om trening!

Nå døde jeg litt:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hahaha!!! :P

Ikke det jeg liker å hvile øynene på....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Å fy flate... Nei vettu hva! Menn skal ikke trøkke stellet sitt nedi tights. Ekkelt og forferdelig stygt!
Haha, hadde nesten gått bort til han og bedt han ta på seg bukse :P

Altså hvis du først skal gå i Leopardmønster så må du kjøre stilen helt ut med hår og accesories og en lang skjorte over og være på en rockekonsert på 70-tallet. På butikken, nei...

Var han fin da? :p er virkelig ikke alle som kler tights!

Sånn i bunn og grunn er det ikke noe jeg liker nei.

Back
Topp