Menn og sykdom

~DenKulesteMagen~

Elsker forumet
Hvorfor er mannfolka alltid så uuutrolig syke når de er syke?[:)]

her har vi ligget syke på tur. Og nå var det mannens tur. Da legger han seg ned og ligger der og har det sååå grusomt. kan ikke gjøre noe. hihi, er det ikke typisk? Vi som skal ha dåp i helgen og alt.

Stort sett blir mannfolk dødsyke hver gang de har en forkjølelse. Er bedre å være syk selv,enn at mannen er syk!!!

ja de er så typisk.. iallefall er det slik her i hus at mannen fint kan legge seg ned å være syk.. da kan han ikke hjelpe til med noe som helst.. nå sist han var syk var det sovitt han klarte å holde mini noen minutter mens jeg fikk gå på do osv.. men er jeg syk så må jeg fint ta meg av barnan osv.. 

ORIGINAL: *HelloKitty*

ja de er så typisk.. iallefall er det slik her i hus at mannen fint kan legge seg ned å være syk.. da kan han ikke hjelpe til med noe som helst.. nå sist han var syk var det sovitt han klarte å holde mini noen minutter mens jeg fikk gå på do osv.. men er jeg syk så må jeg fint ta meg av barnan osv.. 

hehe ja samme her. og så får jeg bare: "jamen jeg er sykere enn du var for jeg klarer jo ikke å gjøre noe"!

Stakkars mannen da!

Men ja, de er noen pyser når det kommer til sykdom...

Mannen min hostet i stad, helt vanli host.. Så sa han; hørte du den lyden? Jeg;...eh..lyden?? Han; Ja, den stygge hosten...[8D]

Da måtte jeg bare le altså.. Lille pysen min[:D]

Back
Topp