menn og rosa

Rosa hører ikke til på en mann. En ungdom og en gutt, ja, men ikke på en mann...
Gubben min får ingen se i rosa...noengang...

ORIGINAL: Jeanette og Tore

hva synes dere om menn og rosaklær, jeg mener en skikkelig mann bruker ikke rosa,

hva mener dere?

Vil absolutt si meg helt uenig med deg i det utsagnet du sier der. Jeg mener at en mann som går i rosa klær er en skikkelig mann, for han er faktisk ikke redd for å vise fram sine feminine sider. Menn som er livredde for å gå i enkelte klær fordi de er redde for evt at andre skal synes de er feminine, er skikkelig usikre på seg selv. Selv synes jeg faktisk det er ganske sexy å se en mann på sommerene i en evt rosa brytertrøye eller rosa skjorte. Og med det mener jeg lys rosa. Men det er bare min mening.

Rosa er jo såååå sexy på en mann. Min er 36 og har 3 rosa plagg. Han kjøpte en rosa lacost t-skjorte nå vi var på ferie...jeg sier bare: grrrrrrrrrrrrr[8D][8D][8D]

Syns rosa klær og mannfolk e helt greit æ!! Kommer jo selvfølgelig an på resten av antrekket og da! Hadde æ sett en mann i rosa hel joggedress f.eks så hadde æ vel begynt å lurt litt..[8|][8D] Men en rosa skjorte, eller tskjorte til en røff bukse, e bare stilig d.. [;)]

Siden rosa ikke hører til på en voksen mann, hvilken farge gjør det da?[8|]

hadde aldrig fått på min mann rosa tøy, men kan være tøft synes jeg

Hehe.. Får litt sånn her barnehage følelse her æ nu... "guttefarger og jentefarger" [8D]

ORIGINAL: vimsa79

hadde aldrig fått på min mann rosa tøy, men kan være tøft synes jeg

ORIGINAL: Catski og Filip

Siden rosa ikke hører til på en voksen mann, hvilken farge gjør det da?[8|]

Alle andre farger...

Hvis en mann er skikkelig solbrun, med lys dongeri, ringer/smykker, hvite joggesko og slim, så kan han kle rosa.

Jeg derimot synes ikke det er noe pent å se en mann med øredobber av noe som helst slag. Og synes heller ikke det er noe pent å se en mann i smykke. Det er skikkelig turnoff for min del.

ORIGINAL: Kavring1

hadde nok ikke fått min sta'e mann inn i en rosa skjorte jeg...
[8|]

får ikke sambo til og gå med det,men jeg har det på mats inni mellom... men sambo bruker lyse rosa bjørn borg bokser da...
på julaften skal mats ha på seg svart dress med rosa inni og det er lekkert på mannnfolk oxo...

ORIGINAL: lonamor

Jeg derimot synes ikke det er noe pent å se en mann med øredobber av noe som helst slag. Og synes heller ikke det er noe pent å se en mann i smykke. Det er skikkelig turnoff for min del.

rart med det.. min gubbe har ingenting imot å gå med rosa..men øredobber HATER han..hehe og all piercing og tatoveringer faktisk[8D] øredobber kan eg være enig i,men ei tøff tatovering kan være stilig og sexy..[8D][8D][:D]
Marius har faktisk ei litt stor tatoering på ene armen. Tatoeringer synes jeg er råsexy, og bruker av og til og si til han; Altså jeg blir ikke sint om du får deg ei til tatoering[;)] Egentlig har han lyst til å dekke begge armene sine med tatoering, men synes ikke det tar seg ut i jobben hans.(fysioterapeut, som tilsier at det kommer jo en del gamliser til han.

I tillegg kan jeg legge til at Marius har både lyserøde finskjorte, og noen lyserøde t-shirt.

ORIGINAL: Jeanette og Tore

hva synes dere om menn og rosaklær, jeg mener en skikkelig mann bruker ikke rosa,

hva mener dere?

Vil absolutt si meg helt uenig med deg i det utsagnet du sier der. Jeg mener at en mann som går i rosa klær er en skikkelig mann, for han er faktisk ikke redd for å vise fram sine feminine sider. Menn som er livredde for å gå i enkelte klær fordi de er redde for evt at andre skal synes de er feminine, er skikkelig usikre på seg selv. Selv synes jeg faktisk det er ganske sexy å se en mann på sommerene i en evt rosa brytertrøye eller rosa skjorte. Og med det mener jeg lys rosa. Men det er bare min mening.

Signerer Catski på denne!

Sambo har et par rosa t-skjorter, og han er kjempefin i dem! [:)][:D]

Back
Topp