Menn med hår på kroppen, hot or not?

fatass skrev:
Jeg liker menn med hår! Kjæresten min er allermest sexy når han bruker t-skjorte med v-hals, slik at jeg ser litt av brysthåret:p

Akkurat det kan jeg dy meg for da

Min mann har nok i overkant mye hår, men å fjerne det synes jeg ikke er noe alternativ.
Han kan jo ikke noe for at han er skapt sånn:) Plager forøvrig ikke meg.

Vipsis skrev:

Miriel skrev:
Jeg liker menn som ser ut som menn jeg da, ikke smågutter. (Heller ikke overtrente oransje eklinger)

Kunne ikke sagt det bedre selv : ) Gubben hater at han har hår på kroppen, men jeg syns det er skikkelig mann : )

Nakne rotter er jo ikke fine å se på...

Jeg mener at menn med hår på kroppen er ekte menn

han skal ikke ha hår på rygg, skuldre eller nakke!!!
ellers spiller det ingen rolle egentlig. jeg dropper ikke drømmemannen om han har hår på ryggen - men han må fjerne de ja. på samme måte som at jenter barberer legger og underarmer!

Spørs hvor det er og hvor mye. Skjegg, hår på brystkassa, kjønnshår, bena og armene er helt ok og kan være sexy. Hår på skuldre, rygg evt. hel kroppspels er enorm turn-off..

Når det er sagt, så er det verre med en mann som barberer/vokser kroppshåret og blir til en stor, stikkende, kløende borrelås i stedet for å bare beholde håret. :P

Menn må ha hår på kroppen ja, det er sexy, liker ikke om de ikke har noe:S Men ikke for mye heller. gubben har akkurat passe:D

smash skrev:

-Nymphadora- skrev:
Nei, synes dem skal ha litt hår, er bare sexy det!

Jepp, ekte mannfolk har litt hår på brøstet. Voksing blir bare tulliball

Sicily skrev:
Spørs hvor det er og hvor mye. Skjegg, hår på brystkassa, kjønnshår, bena og armene er helt ok og kan være sexy. Hår på skuldre, rygg evt. hel kroppspels er enorm turn-off..

Når det er sagt, så er det verre med en mann som barberer/vokser kroppshåret og blir til en stor, stikkende, kløende borrelås i stedet for å bare beholde håret. :P

Sign! Foretrekker at menn har kroppshår i moderat mengde (skjegg er hot!), og hadde det vist seg at mannen var ganske hårfri fra naturens side skulle jeg overlevd det også (til nøds). Men voksing er UT etter min smak!

Miriel skrev:
Jeg liker menn som ser ut som menn jeg da, ikke smågutter. (Heller ikke overtrente oransje eklinger)

Veldig enig! 

Vanskelig spørsmål. Altså jeg har ikke lyst på en gorilla, men en mann som vokser seg en gang i uken er vell så turnoff... Så en mellomting er vell tingen

Miriel skrev:

skikkelige mannfolk har hår på kroppen:) syns det er lite sexy med de som ikke har eller er barbert.

nussnøff skrev:
Jeg foretrekker minst mulig

Hår på ryggen er ekkelt, tenker da teppe Litt hår på bein og brystkasse er sexy bare det ikke er for mye MEN synes det er mindre pent å vise det frem med v-hals eller åpen skjorte....

litt hår er fint, men kan styre meg for et helt teppe :)

Slik " Arne Markusen " hår er ikke hot :( Der hvor mennene har så mye hår at de ser ut som noen aper, hehe.nonono
Mænna mi har litt på brystet, synes det er fint.Litt er bra . mye er ikke bra !!

jeg pleide å like menn uten hår, han jeg er sammen med nå derimot, kler det veldig godt  men haan hadde vært sexy både glattbarbert og med "pledd"

Back
Topp