Menn i sykkelshorts..

[Malin]

Forumet er livet
...er det fint..?? Eller hva synes dere..?

Var på spinning idag og kom til å tenke på at jeg synes sykkelshorts ikke er särlig lekkert.. Takker meg til at mannen min kun har vanlige adidas-shorts liksom [;)]

mannen min er råsexy i sykkelshortsen sin [:D]

Om dem sitter på sykkelen med sykkelskjorts så er det bare pent synes jeg......[:D]

Jeg synes det samme om menn i sykkelshorts som jeg synes om menn med badeTRUSE[:o][:'(]
Overhodet ikke sexy nei[:o]

Jeg syns ikke det er spesielt lekkert [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Skikkelige syklister med skikkelig syklistrumpe i sykkelshorts er bra
Wannabe syklister på helsestudio annenhver torsdag i sykkelshorts er ikke bra [;)]
signerer!!!!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Skikkelige syklister med skikkelig syklistrumpe i sykkelshorts er bra
Wannabe syklister på helsestudio annenhver torsdag i sykkelshorts er ikke bra [;)]

ORIGINAL: Kittekat

Nei, uff!![:o]
Trangt, glinsete og hele utstyret omtrent skriiiiiiker etter å bli satt fritt! (i tillegg er det visse ting man gjerne vil beholde litt mystikk over - sånn som for eksempel størrelsen på ukjente mannfolks snabelfanter. Og det nytter jo ikke i slike.[8|])

Sykkelshortsene er polstret og foret da, så man ser ikke så mye. De er ikke som de vi damene dro langt opp i rumpa på 80/90 tallet. Så hvis du nylig har sett stellet til noen gjennom sykkelshortsen hans, så er det vel på tide at han kjøper en ny.

men i sykkelshorts er....

..ikke sexy :p

ORIGINAL: antevalente

mannen min er råsexy i sykkelshortsen sin [:D]

min og! [:D]

Ikke fullt så sexy når han kommer hjem da, dryppende våt.. men når han er ferdig i dusjen - god og avkjølt og tar på seg parfymen sin... *dævver* [8D][8D]

Mannfolk med ass of steel i sykkelshorts er sssssexy!!! (Han må være trent og slank da selvsagt..) Dessuten kan man ikke se stellet "sånn" gjennom de buksene for de er polstret...buksene  altså! [;)] 

ORIGINAL: FruNette

[:'(]

lækkert.......!!!!!!!!!!

så fremt de har lårmuskler og er kjekke ellers da...

ORIGINAL: ostepoppen

lækkert.......!!!!!!!!!!

Mmmhm! *sikle* [8D]

ORIGINAL: hønselovisa!

ORIGINAL: MieMarie

ORIGINAL: ostepoppen

lækkert.......!!!!!!!!!!

Mmmhm! *sikle* [8D]

høna;)

Hehe! Det ER jo sexy! [:D] Det og løpebukser... Grr! Sjeldent sambo er så snæksi som når han kommer inn døra, svett og jævli, etter en lang løpetur!

[:D][:D][:D]

Fysjamei

Mannen min får hetta om buksene eller bokserene klemmer ørlite, så jeg sliter ikke med det synet sånn til dagen (heldigvis)

Nei jeg synes ikke det er så veldig sjarmerende...[:'(]

Mannen min er en godt trent syklist og han er lekker i alt[:D] Så ja en velltrent mann i sykkeltights er fint[;)]

Back
Topp