Meninger om navnevalg

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Hvilket navn synes du er finest av disse:

Teo Emanuel
Teo Elander
Teo Emiil ( skal ha trykk på i, så tenkte at det da ble skrevet slik) :)

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Første og siste! Siste tror jeg :) elsker Emi(i)l ! Fineste guttenavnet. Derfor troooor jeg at jeg må foreslå Emilia/Emilie hjemme, siden vi ikke får noen gutt :)

Første og siste! Siste tror jeg :) elsker Emi(i)l ! Fineste guttenavnet. Derfor troooor jeg at jeg må foreslå Emilia/Emilie hjemme, siden vi ikke får noen gutt :)

Også har vi jo en Ida fra før, så det ble brått litt uaktuelt uansett om vi skulle få gutt :D :p

Veldig fine navn alle tre :) Likte kanskje første best. Med siste så er jeg enig i at det bør skrives med to ii, blir veldig fint da! men litt rart uten trykk på i ;)

Teo Elander . Definitivt!

Både Teo og Emil er veldig brukt syns jeg. Men med kombinasjonen Teo Elander så syns jeg det ble et unikt navn likevel.

Veldig fint! :thumright

Teo Elander . Definitivt!

Både Teo og Emil er veldig brukt syns jeg. Men med kombinasjonen Teo Elander så syns jeg det ble et unikt navn likevel.

Veldig fint! :thumright

Jeg heller også litt mot det, men liker alle navnene. Samboeren liker best Teo Elander og Teo Emiil. Storesøster heter Tilde Emilie. :)

Veldig fine navn alle tre :) Likte kanskje første best. Med siste så er jeg enig i at det bør skrives med to ii, blir veldig fint da! men litt rart uten trykk på i ;)

Teo Emanuel har jeg hatt som alternativ i 2 år faktisk. De to andre fant jeg her om dagen. :)

Også har vi jo en Ida fra før, så det ble brått litt uaktuelt uansett om vi skulle få gutt :D :p

Hadde jo vært moro med en Ida og Emil :p

Teo Emill

Sent from my iPhone

Vi har navnet klart og blir spurt hele tiden. Vil ikke si noe til barnet blir født. Man kan jo ombestemme seg.

Teo Emil syns jeg var veldig fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Teo Elander :) :Heartpink

Det blir nok mest sannsynlig Teo Emiil eller Teo Elander. Er så vanskelig å bestemme seg. Men moro og se hve andre synes :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp