MÅ HA DET!!
Hadde vært perfekt til dukken til frøkna for den er da ikke ment brukt på ekte levende barn er den
Hadde vært perfekt til dukken til frøkna for den er da ikke ment brukt på ekte levende barn er den

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Syns ikke det er stygt å si det, sier ofte det selv. Er jo ikke fordi de er dumme men fordi ingen har fortalt dem om kreftene i en kollisjon, og hva som skjer med de i bilen.Stygt å si "de vet ikke bedre" kanskje, men vi hadde faktisk ikke visst bedre her heller om ingen hadde opplyst oss![]()
Satse på at våre seter når dem på et eller annet vis.
Det ville nok de fleste foreldre, på tvers av landegrenser, om de var opplyst om farene ved kollisjon og hadde midler til å handle noe tryggere.Ville investert i noe bedre enn det, kan ikke forstå at det skal funke for barn så små som 0 år? Eller være sikkert
Tanken er nok at de skal sitte fast bare.Hvis alternativet er å la barnet sitte uten sele i det hele tatt, som det i veldig mange land er, så er nok dette bedre... Men kanskje mest brukt for å holde barnet på plass, ikke som sikkerhet. Skremmende uansett.
Gurimallan!!! Er det virkelig mulig??Det jeg så her om dagen var verre. Noen som hadde tatt av sportddelen på vogna og spent fast i baksete. Med baby oppi. Hvis det ikke var for at de kjørte avgårde skulle jeg sagt fra.
Det er jammen meg jeg også...Så takknemlig jeg blir for at vi bor i et land hvor skikkethetsutstyr er opplyst om og tilgjengelig!