Mengde

muffinium

Glad i forumet
Jeg gir både morsmelk og MME og nå om dagen vil Donya ikke ta flaske...det er frustrerende...hun har tatt flaske før...vet ikke om det er fordi hun er mett ...hmmm...
nå vet jeg ikke hvor mye melk hun drikker daglig eller om hun blir riktig mett med bare morsmelken...hun sover hvertfall nå etter nekti¨ng av flaske...hun hadde fått morsmelk en halvtime før det...men skrek så mye for mer...da lagte jeg MME og hun ville ikke spise noe...og sen sov hun...
uufff...noen som har opplevd noe lik det her?

Jeg har ikke peiling på hvor mye min lille skatt spiser..-men det hender han river og sliter i puppen akkurat som han er mett, men når jeg tar han bort så hylgriner han..Tror ganske enkelt at det er fordi han er trøtt, og kanskje litt små mett..-pleier å gi han smokken og koser med han, enten sovner han..-eller så fortsetter han å surve, da prøver jeg å gi han mat litt senere, og da spiser han litt, og så er han ferdig!

Kan jo hende jenta di har hatt litt mageknip også.. at hun er sulten, men ikke orker fordi hun har litt vondt..

Var kanskje ikke så godt råd dette...
Men, hun er vel fornøyd nå som hun har sovnet [:)]

ja hun er fornøyd nå...
jeg får sikkert svaret på helsestasjon neste uke...vi får se hvor mye hun har lagt på seg :)

og det kan hende hun får i seg mer enn nok mat selv om hun bruker kort tid ved puppen, min bruker stort sett mellom 5 og 10 min på hver pupp, og da er han god og mett! Og han har lagt på seg 1,5 kg på 6 uker!
Kan hende hun er like glupsk og spiser seg mett fort [:)]

Jeg var litt beskymret i en periode for etter 5 min på ene puppen så ville ikke kåre ha mer,så lurte jo på om han fikk for lite, spurte på hs å der sa di at det kommer jo 10 ganger merut av en pupp enn i en flaske (er jo mer hul i puppen[:D])
så det var normalt hvis du hadde mye melk å det har jeg.

Back
Topp