Er det noen med yngre barn her som kan friske opp minnet mitt av hvor mye tøy man ca. trenger i hver størrelse til baby? 
Jeg er mamma til to, men yngstemann er 9 år, og jeg husker ærlig talt ikke hvor mye tøy vi trengte. Jeg trodde også 9-åringen var sistemann, så jeg har kvittet meg med alt over str. 62.
Jeg tenker sånn ca. antall body, bukser, strømpebuker pr. størrelse i alt fra 68 til 80. Jeg har nemlig ikke så lyst å kjøpe dyre klespakker brukt om de inneholder altfor mye og jeg da heller kunne kjøpt litt i flere størrelser f.eks nytt for samme pris. Høres skikkelig sært ut
Har bare bitt meg merke i at mange på bruktmarkedet sier "nesten ubrukt, noe fortsatt med lappen på", og da tenker jeg klespakken kanskje inneholder for mye uansett.
Jeg husker ærlig talt ikke, men vet at jeg selv kjøpte altfor mye til min førstefødte.
Hvor mange plagg hadde du klart deg med i de babystørrelsene du husker?

Jeg er mamma til to, men yngstemann er 9 år, og jeg husker ærlig talt ikke hvor mye tøy vi trengte. Jeg trodde også 9-åringen var sistemann, så jeg har kvittet meg med alt over str. 62.
Jeg tenker sånn ca. antall body, bukser, strømpebuker pr. størrelse i alt fra 68 til 80. Jeg har nemlig ikke så lyst å kjøpe dyre klespakker brukt om de inneholder altfor mye og jeg da heller kunne kjøpt litt i flere størrelser f.eks nytt for samme pris. Høres skikkelig sært ut
Har bare bitt meg merke i at mange på bruktmarkedet sier "nesten ubrukt, noe fortsatt med lappen på", og da tenker jeg klespakken kanskje inneholder for mye uansett.Jeg husker ærlig talt ikke, men vet at jeg selv kjøpte altfor mye til min førstefødte.
Hvor mange plagg hadde du klart deg med i de babystørrelsene du husker?