Mener dere det ikke passer seg å..

Jeg ser ikke helt hvorfor det ikke skulle passe seg, men. Jeg drar hvis jeg har lyst uansett. Er ikke noe bymenneske, så blir nok ingen byturer, men skal på julebord. Nå som jeg er såpass kort på vei hadde det ikke gjort meg noe med bytur selv om det hadde blitt litt trangt og knuffing. Hadde følt mer på det om jeg hadde hatt ordentlig mage og babyen lå lenger opp.

Syns det får være opp til hver enkelt hvor sosial man ønsker å være når man er gravid. Selv har jeg ikke vært ute på byen ennå, men det kommer vel den dagen når jeg er i form og vil ut å se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal på julebord neste helg, skal overnatte på hotell og være med på et show der, og ser ikke noe problem ved at jeg skal være med :) blir jeg for sliten kan jeg bare gå opp på rommet å slappe av litt. Må bare finne en hvit løgn å fortelle kollegaene til mannen min for at jeg er edru ;)

Så lenge kroppen min sier at det er greit, går jeg i selskaper, fester, treff og julebord!
Jeg trenger ikke å drikke for å kose meg.

(Jeg er ikke den som trives på byen, så der holder jeg meg borte fra gravid eller ikke!)

Selv om en er gravid, betyr ikke det at en må sitte hjemme og sture :-)

Hvorfor i alle dager skal man ikke gå på fest/selskap når man er gravid? Vi hadde fest den dagen jeg fant det ut :) Det var litt rart. Hadde så lyst å fortelle venninnene men det var så tidlig. Jeg unngikk jå stå med et glass i hånden. Det var likevel en venninne som oppdaget det.

Jobben min er å være underholdninga på fester rundt om, så da vil det si at jeg ikke kan jobbe når jeg går gravid...det ville jo være dumt for inntekten i husstanden :P

Back
Topp