Gå ut på fest/selskap/byen når man er gravid? Hvorfor og hvorfor ikke..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gubben min syntes ikke det passer seg, ene og alene fordi jeg er gravid.. Fra F?? Han kunne ikke utdype mer enn att jeg er gravid..
Ja det er helt banalt.. Aldri hørt noe slikt.. Å ikke ville jeg drukket heller. Så er helt absurd. Men han er ikke ett menneske som liker folkemengder, men det gjør jo jeg. Å regner med å vente en invite til selskap hos min venninde i deEmber. Så vil jo dra. Ja han kan jo prøve leve som en gravid selv..Jeg synes det er en litt merkelig holdning, men folk har jo ulike holdninger. Høres ut som livet stopper fordi man er gravid. Det er helt vanlig å leve normalt som gravid. Selvsagt tar man ingen sjanser, men det er ingen sjanse å kose seg på en fest. Uansett, du bestemmer jo over deg selv da. Han bestemmer ikke om du kan gå ut eller ikke...
Du får be han være hjemme og kun spise/drikke det en gravid kan resten av svangerskapet, så kanskje han endrer mening mht fest ;-)