Men vi venter...

Ingen som kommer hit på barselbesøk blir å få noe servert. Vil de ha noe får de ta med selv. :p

Men jeg har bakt brød, boller, pizzasnurrer og laga opp litt middager til oss selv som vi skal kose oss med i tiden etter fødsel. :)

Rydder, vasker, syr (lappeteknikk), sorterer alt rotet mitt (har mektig mye), ser på TV, trykker på telefonen eller dataen, leser, pusler litt ute i hagen, er i stallen osv. Alt etter humør og dagsform :)

Ingen som kommer hit på barselbesøk blir å få noe servert. Vil de ha noe får de ta med selv. :p

Men jeg har bakt brød, boller, pizzasnurrer og laga opp litt middager til oss selv som vi skal kose oss med i tiden etter fødsel. :)
Samme her! Eller dvs is ol. blir vel servert. Jeg er glad i å bake, men har veldig liten fryser og bekkenet er helt jævlig.

Samme her! Eller dvs is ol. blir vel servert. Jeg er glad i å bake, men har veldig liten fryser og bekkenet er helt jævlig.
Jeg er også glad i å bake og har stor fryser. Men ønsker ikke å varte opp de som kommer i barselperioden, eller å måtte rydde etter "kaffeselskap" flere ganger om dagen. En enkel kopp kaffe får holde.

Jeg og baker litt, men det er til vårt eget bruk. Med en på 5 i hus fra før og en som jobber turnus tror jeg nok at jeg får mer enn nok med Lillemor, og da kommer det jeg har bakt godt med så jeg slipper stresse og styre mye. Unntaket er nærmeste familie, for de har en tendens til å hjelpe til å fylle opp igjenn mer enn det de får :p

Back
Topp