Men Sindre er stolt..!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Sambo blir jo møtt med ganske mange forskjellige reaksjoner når han sier han jobber med å kjøre bossbil.. Det er æsjing og uffing og "orker du det da"?
Men Sindre.. Han er så STOLT! [:D] Han ELSKER bossbilen.. Hehe.. Han står i vinduet og ser fra den kommer i veien her nede og til den er kjørt forbi.. Og nå er jo selveste pappa begynt å kjøre og.. Og det er bare helt fantastisk..! [:)]
Han kommer inn til meg om morningen.. "Pappa hen?" Så sier jeg at det vet du jo.. Og da gliiiser han og sier: "Pappa kjør booooossbiiiiil!!" [:D] 

*smelt*

Så herlig - barn er deilig fri for fordommer og fordømmelser, bare bygg opp under det du, for han har ingenting å være flau over! [:D]

så kjekkt!!!

enig md lenemor[:)][;)]

Hehe. Godt at han er stolt av pappa.

Jeg husker selv da jeg var mindre at når søppelbilen kom så brukte jeg å legge meg i fotenden av senga og se ut av vinduet for å se søppeltømmerene og søppelbilen som spiste søppelet vårt. [:)]

Så herlig Sindre er!!!![:D][:D]
Drit i fordommene til de andre!

hehe.. så herlig!! må være godt å være barn altså.. og jeg husker jo også at jeg syns det var kjempespennende med søppelbilen..jeg hadde lyst til å bli søppelkjører selv jeg.. for de var alltid ferdig så tidlig på jobb[8D] (jeg vet jo ikke om de er tilfelle overalt.. men....................... det var det iallfall i asker..[8D][:D]

Så herlig.

Så skjønn han er. Klart at pappa er helten. Det er så søtt at unger er sånn. Og de har jo rett. Vi er da helter uansett yrke, og ingen jobber er mer verdt enn andre. Så han jo helt rett i å være stolt.

Så utrolig hærlig [:D]

Som de sier; det må være deilig å være barn og ikke ha noen fordommer!
Men drit i hva andre sier, for en jobb er en jobb mener jeg. Og søppelkjører
er ikke verre en noen annen jobb [;)]

Back
Topp