Men i tråd av bilsikring..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
jeg spurte her tidligere i uka ang dette med min 4 åring som "bare" var 14,5 kg, sitter fremovervendt, og i beltestol med stolens intergrerte seler..
Og fikk svar på spm mitt, om at det er bedre med bilens seler..

Nå tok jeg AKKURAT ut selene på stolen, og IKKE FAEN OM DERE FÅR KOMME Å SI AT DET ER TRYGGERE MED STOLENS INT.SELER NÅ!!! Faen for et styr...[8D]

Du burde ikke akkurat stole på svar du får her inne[8|]

Er du usikker så les om det på faktasider eller ring fagfolk å spørr. For all del ikke ta alt her inne for god fisk. Har akkurat skrever feil info som JEG trodde var rett. Heldigvis var det folk som visste bedre og rettet på meg. Alle har litt forskjellig info om forskjellige ting.

ORIGINAL: *Nothernstar*

Du burde ikke akkurat stole på svar du får her inne[8|]

Er du usikker så les om det på faktasider eller ring fagfolk å spørr. For all del ikke ta alt her inne for god fisk. Har akkurat skrever feil info som JEG trodde var rett. Heldigvis var det folk som visste bedre og rettet på meg. Alle har litt forskjellig info om forskjellige ting.

Joda.. men etter 5 års fartstid, så vet jeg stort sett hvem jeg kan stole på når det kommer til bilsikring da...[8D]

jeg blir litt overrasket at man går god for alt folk sier her inne... er my epersonlige meninger som ikke henger på greip!

vell sønnen din er 15 kg med klær på, personlig ville jeg ikke hatt problemer med å ha hatt han i en beltestol.

Back
Topp