Men du Tjukka....

tingeling1

Forumet er livet
Nå må vi snart ta en kafetur eller noe..... Uff, jeg er såååå dårlig på å finne tid.... Nå er jo du ferdig med eksamener også!! [:)]

dytter litt....

Jaaa tenkte på det når jeg trafff deg i bhg på fredag. Vi er døds dårlige på å treffes altså![&:] Familien min kommer på fredag - det er jo ingenting som tilsier at jeg ikke kan ta ett treff med deg fordiom men hvis du har tid sånn at du orker en kafetur en kveld i uken så er jeg klar[:)] har absoutt ingenting jeg ikke kan skyve hitten eller ditten[:D]

Reinbue - jeg er veldig klar for en tur til drammen etter jul altså[8D] før hjul tror jeg det blir litt mye stress[&:] Men gu så kjekt det kunne vært å sitte og gruble bryllup med deg[:D]

Ja vi er altfor dårlige på det altså...... Denne uka er jeg veldig opptatt, Tuva og jeg skal på juleforestilling i morgen, så er det scrappekurs på tirsdag og klasseavslutning på onsdag. Kan på torsdag da, hvis du kan....? Ellers må det bli mandag, tirsdag eller onsdag uka etter der igjen??? Har forresten fri onsdag 22.des, for vi fikk plutselig en ekstra fridag i julegave av sjefen [:)] Så da kan jeg på dagtid om du kan [:)]

Skal dere på Luciafeiringen i bhg i morgen?? For da sees vi jo der [:)]

Blir med på å dra til Drammen etter jul ja!

hehe.. skal du gifte deg på nytt da [8D]
Gleder meg hvertfall til å få til et treff snart! Jeg har gjerne folk hjemme hos meg også
ORIGINAL: Tjukkaaa

Jaaa tenkte på det når jeg trafff deg i bhg på fredag. Vi er døds dårlige på å treffes altså![&:] Familien min kommer på fredag - det er jo ingenting som tilsier at jeg ikke kan ta ett treff med deg fordiom men hvis du har tid sånn at du orker en kafetur en kveld i uken så er jeg klar[:)] har absoutt ingenting jeg ikke kan skyve hitten eller ditten[:D]

Reinbue - jeg er veldig klar for en tur til drammen etter jul altså[8D] før hjul tror jeg det blir litt mye stress[&:] Men gu så kjekt det kunne vært å sitte og gruble bryllup med deg[:D]

Back
Topp