Men bena i kryss

ML85

Forelsket i forumet
Da jeg gikk gravid med storebror fikk jeg streng beskjed fra jordmor på sykehuset om å ikke sitte eller ligge med bena i kryss. Hun bablet i vei om hvorfor. Lite blodgjennomstrømming osv. Tenkte at det var da voldsomt til hysteri. Nå tar jeg meg selv i å være obs på nettopp dette. Haha...
Flere som har hørt/fått beskjed om at det ikke er bra?

Ja, det fikk jeg også beskjed om når jeg gikk med første. Det er for å unngå åreknuter.

6. April 2013
7. April 2015

Jeg er ikke noe flink til å unngå det. Har alltid hatt bena i kryss, så jeg tar meg selv i det hele tiden. Men prøver å la vær :-)

6. April 2013
7. April 2015

Ja, hørte det vel såvidt da jeg gikk gravid i 2011, men jeg er ikke flink til å følge det. Har ikke tenkt så mye på det, og så sitter jeg best med bena i kryss...

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, det har jeg aldri hørt før!
Sitter med bena i kryss ofte på jobb. Men skal prøve å bli obs på det nå, for åreknuter vil jeg IKKE ha om jeg får velge :-P

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Har alltid sittet med bena i kryss, selvom jeg hørte om det i 2008 med førstemann, og jeg har bank i bordet, ingen åreknuter ;)

TuMmY LoVe

Sitter hele tiden med bena i kryss jeg...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

For å unngå åreknuter og bekkenplager. Har du vondt i bekkenet bør du ikke sitte med beina i kryss.

Jeg fikk også beskjed om det av jordmor da jeg var gravid i 2011. Ble også anbefalt å bruke støttestrømper ;) Så nå er jeg obs på å ikke sitte med bena i kryss og bruker støttestrømper på jobb ;)

Det har jeg aldri hørt om før, men da skal jeg prøve å tenke over det. Sitter alltid med beina i kryss :p

Har jeg aldri hørt :P flaks at jeg ikke har fått noen åreknuter enda da ;) Men vet d ikke er bra sitte slik pga bekkenet, men klarer liksom ikke la vær heller..

Back
Topp