Men ang gaver!??

Hot*Mama

Gift med forumet
Dere som sier dere har ønsket dere gavekort, penger, kjøleskap og sånne ting, har dere sagt det på forhånd til gjestene da, eller skriver dere en slags ønskeliste en vei!?[8|] Er helt grønn på sånn jeg.. Er jo kjempe greit med gavekort, er så dumt og ende opp med masse greier man ikke har bruk for![8|]

jeg skrev det ned i innbydelsen slik at alle fikk samme liste og slik at jeg slipper og bli oppringt 60 ganger for å svare på hva jeg ønsker meg, synes det ble litt vanskelig...

Vi har laget oss en bryllupsside på piczo.com der ser alle gjestene ønskene våre.

www.tommyrenate.piczo.com

Håper at folk snakker sammen,ryktes fort forhåpentligvis...... Hvis ikke er jo d meste byttbart! Syns d er litt ekkelt å skrive på hva vi ønsker oss,som om de er pliktige til kjøpe noe... Er jo ikke derfor vi gifter oss...men skjønner problemstillinga...

ORIGINAL: ~LiseM~

Håper at folk snakker sammen,ryktes fort forhåpentligvis...... Hvis ikke er jo d meste byttbart! Syns d er litt ekkelt å skrive på hva vi ønsker oss,som om de er pliktige til kjøpe noe... Er jo ikke derfor vi gifter oss...men skjønner problemstillinga...

Enig[:)] synes det blir litt rart å skrive det på innbydelsene. Folk kommer helt sikkert til å spørre oss, mine foreldre eller svigers hva vi ønsker oss[:)] Og som du sier er også det meste byttbart, så er jo ingen krise hvis vi får noe vi ikke vil ha[:)] Vi skal registrere oss på to butikker, så sååå mye må vi ikke bytte tror jeg nok[:)]

ORIGINAL: Shaanett

Jeg sa det til mine og sambo sine foreldre, så formidler de videre..
Synes det blir litt frekt og sende med invitasjonen..

Vi har laget oss en ønskeliste på en forretning, og så kommer vi til å spre ordet om at vi ønsker oss penger[:D] 

Back
Topp