Mellomnavn til Lucas??

Lillefrue

Elsker forumet
Har egentlig sagt at navnetoppen skulle vi holde oss unna. Men vi har nå falt pladask for Lucas, og kommende storebror er helt i hundre for det navnet og sier Lucas til magen min. <3 Søt han er <3

Så vi shiter i navnetoppen ak nå og har bestemt oss for Lucas, MEN, de to andre våre har dobbeltnavn og vi vil så gjerne ha det nå og til nr 3.
Har vært innom Lucas Emilian og Lucas Matheo, men de har ikke falt helt i smak hos oss begge.

Hva syns du er fint sammen med Lucas? Så kanskje vi klarer å finne et vi begge liker :D Og Lucas skal være første navn :)

Lucas Alexander
Lucas André
Lucas Kassander
Lucas Christoffer
Lucas Levi
Lucas Amadeus
Lucas Mika

Lucas Alexander
Lucas André
Lucas Kassander
Lucas Christoffer
Lucas Levi
Lucas Amadeus
Lucas Mika

Tusen takk for forslag. Jeg liker Lucas Kristoffer og egentlig Alexander, men er så mange som har Alexander i familien allerede :(
Mellomste har André som mellomnavn, blir rart om neste og skal ha det :P
De andre falt ikke helt i smak her desverre.
Vanskelig dette med navn altså.

Tusen takk for forslag. Jeg liker Lucas Kristoffer og egentlig Alexander, men er så mange som har Alexander i familien allerede :(
Mellomste har André som mellomnavn, blir rart om neste og skal ha det :P
De andre falt ikke helt i smak her desverre.
Vanskelig dette med navn altså.
Det er absolutt ikke lett! Også har alle forskjellige assosiasjoner til det også :-)

Lucas Kornelius
Lucas Marselius
Lucas Olivier
Lucas Oleander
Lucas Johann
Lucas Johannes

Lucas Kornelius
Lucas Marselius
Lucas Olivier
Lucas Oleander
Lucas Johann
Lucas Johannes

Siden også etternavnet vårt slutter på s så vil vi prøve å unngå det på mellom navnet også. :) blir for mye s på en gang syns jeg.
Oleander var fint da. Takk :D

Og gubben likte det like godt som jeg. Så deilig, nå er vi enig :D og jeg føler meg mer knyttet til babyen enn noen gang ❤

Takk for hjelpen alle sammen :D

Lukas Leander
Lukas Andre
Lukas Evander
Lukas Emilian
Lukas Alexander

Så flott navn dere har valgt. :)

Back
Topp