mellom barken og veden...

Tara08

Flørter med forumet
Mine og dine barn har alltid vært vanskelig, men d er spesiellt vanskelig når eksene ikke klarer å være venner og ikke klarer å prate sammen. D er også vanskelig når den nye partneren (altså jeg) faktisk liker eksen og syns hu er en ålreit person, men samtidig må jeg være på samboerens side... I mange av kranglene de har er jeg enig med begge to og ser begge sidene på en måte de ikke klarer. D blir jo ofte feil uansett liksom...
Å være megler mellom samboeren din og eksen blir liksom alltid feil uansett hvordan du vrir og vender på d..
D at begge parter er like stae hjelper jo ikke heller.

Wæææææ blir gal!!!!

Jeg holder alltid med min kjære, men har sakt til han om jeg syns hun har rett........ meeen det hører til sjeldenhetene

Huff, er vanskelig det der, har prøvd det selv. Kan ikke annet enn sende deg en klem[;)]lykke til![:)]

ORIGINAL: Angelos

Hadde sagt dette får dere finne ut av selv, og ikke bland meg i dette! Rett å slett [8D]

D er jo ikke så lett da når d handler om en unge jeg forguder....

ORIGINAL: Tara08

Hadde sagt dette får dere finne ut av selv, og ikke bland meg i dette! Rett å slett [8D]

Nei, er ikke e så lett når de krangler om barna, som du og er blitt glad i! Men nett der er det noe de må finne utav. Liker mannen din at du snakker med hans eks da?

ORIGINAL: *sdh*

ORIGINAL: Tara08

Nei, er ikke e så lett når de krangler om barna, som du og er blitt glad i! Men nett der er det noe de må finne utav. Liker mannen din at du snakker med hans eks da?

Tja tror ikke d gjør han noe, men d blir jo vanskelig hvis jeg er enig med hu i noe han ikke er enig i liksom.. og visa versa!

Jeg synes det er kjempebra at du engasjerer deg. At du klarer å se hans eks' side av saken er jo bare positivt, ikke minst for barnet.

Samboeren din ser det sikkert som at du "velger side", men i realiteten er det jo den lille du tenker på - det er liksom ikke slik at du heier på noen av foreldrene. Hvis samboeren din (eller eksen, for den del) tror det, så synes jeg at du skal fortelle dem at det er barnets beste du er opptatt av og at de burde sette pris på det, og at de skal bli voksne og se at dette ikke dreier seg om dem og deres selvsentrerthet lengre, men det de har skapt sammen.

Back
Topp