Melkespreng!

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Hvordan er det damer, får dere melkespreng mer?

Idag hadde jeg på BEGGE bryst, pga at vi var i bursdagsselskap, og lille klarer ikke spise med så mye folk rundt på ny plass.. og jeg glemte pumpa hjemme.

Har fremdeles spreng på ene brystet, men regner med han tømmer det når han skal legges nå.
Vi har ammet fullt i det siste, eneste som har vært akseptert er fruktmos.[&o]

Jeg får spreng,ja- når jeg jobber og ikke får pumpa før i halv tolv-tida om kvelden etter å ha amma siste gang ca 15-15.30.

Kan ikke huske sist jeg hadde melkespreng [8|]

Er ikke så mye mer en puppen som har vært akseptert denne uka, tar visst litt tid å komme seg etter omgangssyka han har hatt..

Har akk hatt spreng da ho hadde feber nå..ikke appetitt så gikk maange timer før ho ville ha. Og nå når vi hadde første natta med ammeslutt da..kjempe spreng..au au   Bare pass på å ikke gå for lenge med spreng for kan klumpe seg og bli hardt og være litt vanskelig å få bort,kan bli klump ut av det også/tett melkegang.

Her har det også gått mest i pupp,mat er så merkelig syns ho så pupp er best..ingen protest..hehe.. ikke alle som kaster seg over mat men bruker lengre tid på å venne seg til det,snuppa mi er sånn hvertfall [:)]

Får fortsatt spreng jeg og,men da går det maaaange timer i mellom[:)]
Var på cowboy-fest forrige lørdag og barna lå hos svigers. Amma siste gang i 5 tida den eftan,og når vi kom hjem rundt 1 på natta da hadde jeg spreng ja[:-]

Her har jeg akkurat pumpa en hel flaske fra den ene puppen, Oliver har også nektet grøt/frukt de siste dagene ( før bare noen teskjer).. Så sikkert derfor melka plutselig kommer i lange baner...[8D]

Jeg får melkespreng en sjelden gang - da skal det gå leeenge mellom ammingen. Lillegutt virker å begynne med puppenekt nå, synes hvis det er bedre å tygge på nippelsene mine enn å suge...to sylskarpe tenner som klapper sammen over nippelsen er AUUUU![&:]

Min er meeeeget snill.. Når han begynte å bite (før han fikk tenner) tok jeg bort puppen litt, så han skjønte at biting= ingen puppings..

Tror det virker, for han biter aldri hardt da! holder litt på en måte

Jeg får melkespreng når Hedda ligger i senga vår......
Da er jeg så dum at jeg ligger ute med den ene puppen hele natta/morgen og bytter ikke side[8|]
Hender jeg får det litt om vi er på besøk hele dagen og ikke får amma skikkelig.

Får spreng av og til, men da skal det gå lang tid i mellom ammingene.

Back
Topp