"Melkespreng" :P

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Merket i uke 19-20 at jeg har fått råmelk.. Litt morsomt for en førstegangsfødene :) Pappan fikk litt småhetta når det plutselig kom råmelk helt uventet midt oppi "skvisinga" hans :P Men som dere ser på bildet kom det til og med gjennom bh-en og singletten igår! Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel!! :D Hadde aldri i verden forventet noe sånt så tidlig..
Sendte bilde til mamman min som kalte meg for en klar "mjølkeku", ble ikke mindre latter her i hus av det :P
20130115_183244.jpg

Hehe har det sånn jeg og! Hehe kom for 2 uker siden! :/ og da tenkte jeg allerede nå?hehe Så nå går jeg ammeinnlegg i bh'n :p mamma dette det vit sånn hu også, Hehe

Hehehe, ja, sånn blir det framover, vettu ;) Og når amminga er i full gang....bare vent! ;)

Da jeg ammet sønnen min, begynte sambo støtt og stadig å synge: "Kua mi, jeg takker deg, deilig melk du gir til meg. Hver en dag til nybakt brød, drikker jeg din melk så søt." Jeg gav ham hat-blikket hver gang, hehehe ;) :P

hehe... sånn var det her og første svangerskap. Etter det har jeg ikke hatt lekasje før helt på slutten. Gruer meg til etter fødsel når melka kommer, diiiiigre ringer og går igjennom ALT :P

Tenker det blir noen flere våte topper etter amminga har starta ja :P
Kjekt at kroppen begynner å forberede seg :)

Hehe! Velkommen i gjengen ;)

Når jeg fikk snuppa så gikk jeg med dobble ammeinnlegg og måtte bytte hvert 30min. Forferdelig :p

Haha jeg har også begynt, for et par uker siden. Men mitt er bare en dråpe av gangen liksom. Så ikke noe igjennom enda ^^

Var ikke så plaga av lekasjer sist, bortsett fra på natta når det ble lenge mellom ammingene, så håper å slippe unna billig denne gangen også :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg var slik med første..... begynte med amme innlegg rundt uke 20. Har heldigvis hold seg bedre
med de andre,kommer litt viss en kniper,men ingen lekasjer enda:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe, så vittig =P har ikke merket noe til det jeg! =) wi?= D

Oj det var tidlig:p håpe eg ikkje får det enda:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp