Melkespreng andre gangen?

Klaramor

Elsker forumet
Jeg husker at jeg fikk helt sinnsyk melkespreng et par dager etter fødsel sist- noe som gjorde skikkelig vondt! Det gikk jo over etter noen dager.

Noen som har opplevd melkespreng på samme måte med nr 2?

Mellesprengen gikk mye fortere over med nr 2, sikkert fordi ser faktisk kom melk mye fortere... Sprenger er jo mest væske i brystvevet, så når ungen hadde spist var det rett i dusjen - varmt vann og massasje funket kjempebra, og jeg mener ihvertfall å huske at det gikk mye fortere over med nr 2. Håper på enda bedre ammestart med nr 3

Jeg hadde melkespreng begge gangene.
Det var vondt....
Og begge hadde gulsot, så de sovnet ved brystet hver gang... Måtte pumpe innimellom.

Gruer til melkespreng og etterrier...

Jeg hadde melkespreng begge gangene.
Det var vondt....
Og begge hadde gulsot, så de sovnet ved brystet hver gang... Måtte pumpe innimellom.

Gruer til melkespreng og etterrier...
Jeg også! Husker jeg gråt en del på grunn av det og samtidig hadde jeg de såkalte barseltårene ... Føler jeg er mer forberedt på hva som kommer nå da siden jeg har vært igjennom det før! Men har et lite håp om at det ikke blir den sinnsyke melkesprengen denne gangen! Puppene ble jo enorme!!!

Jeg også! Husker jeg gråt en del på grunn av det og samtidig hadde jeg de såkalte barseltårene ... Føler jeg er mer forberedt på hva som kommer nå da siden jeg har vært igjennom det før! Men har et lite håp om at det ikke blir den sinnsyke melkesprengen denne gangen! Puppene ble jo enorme!!!
Føler meg nesten mer nervøs nå med nummer tre jeg, iallfall med tanke på at etterrier kan bli verre for hver gang...
Håper ikke melkespreng blir verre, men lurer på hvordan det blir å amme dersom etterrier under amming blir vondt...

Og ja, de blir enorme!
Men en som ikke har stort fra før er jo egentlig bare fornøyd med akkurat det. Hi hi. :-)

Ikke melkespreng rett etter. Men etter hvert...

Back
Topp