Melkespann??

Frk.Knerten

Forumet er livet
Sambo har funnet noen store melkespann på stabburet vårt som jeg tenkte å plante i når minusgradene forsvinner[:)]
Vi har også funnet en del mindre spann,så jeg lurer på om dere har noen ideer til hva vi kunne hatt i de/brukt de til?
Det ene tenkte jeg å ha i gangen med gåsunger i,men de 2 andre har jeg ikke peiling på

Nå som påska nermer seg, hva med lange kvister i med påskeegg på greinene??[:D] Pynter opp litt det også[;)]

Ja det kan jo gjøre seg[:)] Jeg har en haug med påskeegg liggende her side jeg ikke har bestemt meg for hvilke som skal henge på trollhasselen min. Men hva med når påsken er over? Jeg har tenkt så hjernen har knaket men jeg kommer ikke på noe[8|]
Tanten min har ris og paste i sine spann på kjøkkenet,men det har jeg neon fine krukker til så jeg aner virkelig ikke

Ikke lenge til 17. mai[8D] Da kan du putte bjørkekvister og norsk flagg oppi og sette de ved døra ute :) Sånn til vanlig?? Kanskje kjøpe noen langstilkede blomster eller strå???

ORIGINAL: ¤janina¤

Ikke lenge til 17. mai[8D] Da kan du putte bjørkekvister og norsk flagg oppi og sette de ved døra ute :) Sånn til vanlig?? Kanskje kjøpe noen langstilkede blomster eller strå???

Ja det er jo en god ide[:D] Vi skal ikke være hjemme men jeg liker å pynte opp for det. STrå var ingen dum ide. Vi har et vann likeb ved oss hvor det vokser sånne strå med brune "klumper" på,kanskje de hadde vært fine oppi der. Takk for tips[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

ORIGINAL: ¤janina¤

Ja det er jo en god ide[:D] Vi skal ikke være hjemme men jeg liker å pynte opp for det. STrå var ingen dum ide. Vi har et vann likeb ved oss hvor det vokser sånne strå med brune "klumper" på,kanskje de hadde vært fine oppi der. Takk for tips[:)]

Bare hyggelig[:D]

Jeg har to ganske så store som står ute, de bruker jeg å sette en Potter med kant i og ha ett par blomster i. Liker veldig godt frodige blomster:)

Back
Topp