Melkeslim?

HeidiB

Elsker forumet
Snuppa her surkler sånn i halsen, litt tett i nesen og. Fælt å høre på :-( usikker på om det er en liten forkjølelse på gang eller slim i halsen pga MME- hun får Nan. Har dryppet litt saltvannsdråper i den bittelille nesen og det hjelper og løser opp litt men ..
Har lest noen bytter til Hipp og da har det bedret seg, noen som kjenner til det?

Kan være såre slimhinner. Min surkler i nesa, men det sa de på sykehuset at var såre slimhinner (men mini ble sondenært de to første ukene da på NFI).
Har du spurt på helsestasjonen? Ev hos fastlegen? Noen babyer har trange luftveier og blir da «surklete». Min eldste var veldig plaget med det fra fødselen av. De «trange luftveiene» viste seg til slutt (hos henne) å være store mandler som blokkerte litt... etter at hun fikk operert ut de var surklingen borte også. Men det er nok individuelt :-)

Det kan være så mangt, men hør på helsestasjonen. Det kan jo være en forkjølelse og nå i disse tider :wacky::meh:

Skjønner godt du synes det er fælt å høre på. Eneste måten å finne ut om det hjelper å bytte mme er å bytte? :happy:

Kan være såre slimhinner. Min surkler i nesa, men det sa de på sykehuset at var såre slimhinner (men mini ble sondenært de to første ukene da på NFI).
Har du spurt på helsestasjonen? Ev hos fastlegen? Noen babyer har trange luftveier og blir da «surklete». Min eldste var veldig plaget med det fra fødselen av. De «trange luftveiene» viste seg til slutt (hos henne) å være store mandler som blokkerte litt... etter at hun fikk operert ut de var surklingen borte også. Men det er nok individuelt :)

Skal på helsestasjonen tirsdag på 6 ukers kontroll og første vaksine, så kommer til å spørre om råd da.
Men så utrolig kjedelig å gå gjennom helgen når helsestasjon og legekontor er stengt, blir litt bekymret når hun surkler og sliter stakkars.

Det kan være så mangt, men hør på helsestasjonen. Det kan jo være en forkjølelse og nå i disse tider :wacky::meh:

Skjønner godt du synes det er fælt å høre på. Eneste måten å finne ut om det hjelper å bytte mme er å bytte? :happy:

Håper det bare er forkjølelse eller å bytte MME. Tenkte jeg skulle vente til tirsdag og høre med helsesøster før jeg bytter, usikker.
Hun har vært litt tett i nesen så kanskje det kun er forkjølelse. Spiser godt heldigvis.
Melk er vel ganske slimdannende i seg selv?
Lurte et øyeblikk på om det kunne være astma da mellomste hadde barneastma, men tror ikke det. Får komme oss gjennom helgen og finne ut av det :)

Håper det bare er forkjølelse eller å bytte MME. Tenkte jeg skulle vente til tirsdag og høre med helsesøster før jeg bytter, usikker.
Hun har vært litt tett i nesen så kanskje det kun er forkjølelse. Spiser godt heldigvis.
Lurte et øyeblikk på om det kunne være astma da mellomste hadde barneastma, men tror ikke det. Får komme oss gjennom helgen og finne ut av det :)

Ja, prøv med saltvann og se :-) er jo slitsomt for de å spise når de er tette. Og husk lav terskel for legevakt :-) du kjenner barnet ditt best :-)

Noen barn reagerer bedre på tykkere melk, noen på tynnere melk, det er så forskjellig. Har hun feber ?

Back
Topp