Melkeproteinallergi

fennikel

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det flere som er på melkefri kost? Jeg skal prøve fra i morgen av etter å ha snakket med helsesykepleier, fastlege og barnelege :wacky: helsesykepleieren var litt skeptisk til melkefri kost, men barnelegen var ganske klar på anbefalingen. Litt skeptisk selv og, men håper det kan hjelpe baby!
 
Sniker fra nye innlegg - jeg har nettopp avsluttet amming nå ❤️ min nr4 som har reagert på melkeprotein (og mye annet)
Hun er snart 2 år (slutten av juli)

Det er ikke så ille - fortsatt masse du kan spise - denne gangen var det nødvendig å også kutte egg, soya, kokos og etterhvert storfe.
Har også kutter det som er merket med spor. Det ble anbefalt å kutte soya i tillegg til kumelkprotein siden proteinene er like - vi merket enorm forskjell!
Det finnes flere grupper på face hvor du kan få god hjelp ❤️
amming med allergier
barn med melkeallergi
 
Sniker fra nye innlegg - jeg har nettopp avsluttet amming nå ❤️ min nr4 som har reagert på melkeprotein (og mye annet)
Hun er snart 2 år (slutten av juli)

Det er ikke så ille - fortsatt masse du kan spise - denne gangen var det nødvendig å også kutte egg, soya, kokos og etterhvert storfe.
Har også kutter det som er merket med spor. Det ble anbefalt å kutte soya i tillegg til kumelkprotein siden proteinene er like - vi merket enorm forskjell!
Det finnes flere grupper på face hvor du kan få god hjelp ❤️
amming med allergier
barn med melkeallergi
Takk for tips! Det skal nok gå fint, men veldig uvant å tenke på hva som er i maten!
 
Jeg går på melkefri kost, vi er innlagt på sykehuset og er godt inn i vår 2 uke pga vektnedgang! Du blir fort vandt til å finne ut om det er melk i ting eller ikke! :):Heartred Bare spør om det er noe du lurer på!
 
Back
Topp