Melkeproteinallergi

fennikel

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det flere som er på melkefri kost? Jeg skal prøve fra i morgen av etter å ha snakket med helsesykepleier, fastlege og barnelege :wacky: helsesykepleieren var litt skeptisk til melkefri kost, men barnelegen var ganske klar på anbefalingen. Litt skeptisk selv og, men håper det kan hjelpe baby!

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Sniker fra nye innlegg - jeg har nettopp avsluttet amming nå ❤️ min nr4 som har reagert på melkeprotein (og mye annet)
Hun er snart 2 år (slutten av juli)

Det er ikke så ille - fortsatt masse du kan spise - denne gangen var det nødvendig å også kutte egg, soya, kokos og etterhvert storfe.
Har også kutter det som er merket med spor. Det ble anbefalt å kutte soya i tillegg til kumelkprotein siden proteinene er like - vi merket enorm forskjell!
Det finnes flere grupper på face hvor du kan få god hjelp ❤️
amming med allergier
barn med melkeallergi

fennikel

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Sniker fra nye innlegg - jeg har nettopp avsluttet amming nå ❤️ min nr4 som har reagert på melkeprotein (og mye annet)
Hun er snart 2 år (slutten av juli)

Det er ikke så ille - fortsatt masse du kan spise - denne gangen var det nødvendig å også kutte egg, soya, kokos og etterhvert storfe.
Har også kutter det som er merket med spor. Det ble anbefalt å kutte soya i tillegg til kumelkprotein siden proteinene er like - vi merket enorm forskjell!
Det finnes flere grupper på face hvor du kan få god hjelp ❤️
amming med allergier
barn med melkeallergi
Takk for tips! Det skal nok gå fint, men veldig uvant å tenke på hva som er i maten!

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg går på melkefri kost, vi er innlagt på sykehuset og er godt inn i vår 2 uke pga vektnedgang! Du blir fort vandt til å finne ut om det er melk i ting eller ikke! :):Heartred Bare spør om det er noe du lurer på!

Topp