Melkeproduksjon

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da var jeg i gang. T-skjorta ble plutselig våt i sted, da hadde det lekket gjennom alt. Flaks at jeg kjøpte inn ammeinnlegg i går [emoji23] kan ikke huske at det startet så tidlig sist, men er vel et godt tegn [emoji4] er 33+5!

Flere som har råmelk nå?

Tviler på at jeg får det før etter fødsel. Tok vel 3 dager før jeg fikk så mye som en dråpe etter fødselen sist, så jeg er ikke så redd for lekkasje nå :) 35+1

Jeg har hatt det siden før uke 20.[emoji849] Men det kommer ikke noe ut med mindre jeg kniper på puppene da.

Har masse råmelk, men lekker heldigvis ikke enda denne gangen. Lakk fra uke 18 med første! Det var veldig plagsomt så er glad for at det bare lekker når jeg tar en varm dusj :)

Jeg kjenner ofte ilinger i brystene, men lekker ikke noe. Jeg har problemer med melkeproduksjon så tviler på jeg blir plaget med våte klær. Jeg må drikke ammete for å få melka ordentlig i gang. Helsekosten hadde ikke inne den typen jeg liker så hun har bestillt den til meg. Skal begynne å drikke den allerede på sykehuset

Jeg kjenner ofte ilinger i brystene, men lekker ikke noe. Jeg har problemer med melkeproduksjon så tviler på jeg blir plaget med våte klær. Jeg må drikke ammete for å få melka ordentlig i gang. Helsekosten hadde ikke inne den typen jeg liker så hun har bestillt den til meg. Skal begynne å drikke den allerede på sykehuset
Har du en å anbefale? Jeg slet virkelig med ammingen sist, men håper å få det til denne gangen.
Har fått litt råmelk, men må klemme for at noe skal komme ut, og da kommer det bare noen dråper. Men sist hadde jeg ingenting mens jeg var gravid

Jeg har hatt råmelk veldig lenge nå, merket det vel rundt uke 20! Men heldigvis lekker det ikke mye, kun en dråpe eller så [emoji38]

Er forresten 34+2

Jeg merker ikke at det lekker (i så fall svært lite), men merker stadig vekk en slags "søtlukt" fra kløfta :hilarious: dusjer ofte pga av det, for synes ikke det er så veldig god lukt o_O

Jeg merker ikke lekkasje, men jeg merker at puppene blir litt klamme/våte oppi BHen. Kan få ut dråper hvis jeg klemmer (hardt), men lar det være. Håper det kommer mye etter fødsel.

Jeg lekker endel, spesielt om natta. Så pumper ut litt hver kveld. Klarer ikke sove med bh, og orker ikke bytte laken hver dag .

Sist tok det langt tid etter fødsel før melka kom igang. Så er rart

Har du en å anbefale? Jeg slet virkelig med ammingen sist, men håper å få det til denne gangen.
Har fått litt råmelk, men må klemme for at noe skal komme ut, og da kommer det bare noen dråper. Men sist hadde jeg ingenting mens jeg var gravid
Jeg liker kloster sin ammete. Den syntes jeg er kjempegod. Men det er veldig smak og behag. Spør på helsekosten vilke de har.

Jeg merket ingenting før etter fødsel sist, men fikk masse melk med en gang. Kroppen forstår tydeligvis at det er på tide igjen [emoji23]

Synes du det øker produksjonen?
Med tanke på at med de to første barna mine hadde jeg for lite melk så jeg måtte ty til flaska før første var tre mnd. Nr to gav jeg opp amming når jeg kom ut av sykehuset. Med nr tre prøvde jeg ammete og fullammet i ni mnd før han begynnte å bite og jeg nekta å amme mer.
Så ja, jeg har troen på at ammete virker.

Med tanke på at med de to første barna mine hadde jeg for lite melk så jeg måtte ty til flaska før første var tre mnd. Nr to gav jeg opp amming når jeg kom ut av sykehuset. Med nr tre prøvde jeg ammete og fullammet i ni mnd før han begynnte å bite og jeg nekta å amme mer.
Så ja, jeg har troen på at ammete virker.
Godt å høre! Da skal jeg prøve det :)
Begynner du etter fødsel, eller allerede før?

Sist fikk jeg så godt som ikke noe melk, sykehuset endte opp med å gi han mme på dag 3 pga at han hadde gått ned 11%.
Forsøkte å få til ammingen i 10 uker før jeg ga helt opp!

Godt å høre! Da skal jeg prøve det :)
Begynner du etter fødsel, eller allerede før?

Sist fikk jeg så godt som ikke noe melk, sykehuset endte opp med å gi han mme på dag 3 pga at han hadde gått ned 11%.
Forsøkte å få til ammingen i 10 uker før jeg ga helt opp!
Jeg blir å begynne med en gang etter fødsel. På meg virket det ganske umiddelbart. Vil ikke ende opp med å lekke før fødsel.
Jeg kunne drikke en kopp te og kjenne ilinger nesten umidelbart.

Her kom det vel rundt uke 14-15. Lekker som en sil, sikkert ikke mer igjen når han kommer:hilarious:

Back
Topp