Melkeproduksjon

Viventernr3

Flørter med forumet
Hei dere flotte damer!
Tenkte jeg skulle gi et tips for å bedre melkeproduksjonen hvis noen føler de har litt lite melk etterhvert!
Fikk tipset av ei jeg jobber sammen med, ho ammet til barnet var 3 år! (kanskje i lengste laget :-P) men spise havre hver dag, gryn, grøt eller granola f.eks.

Har gjort det hver dag i begynnelsen, og hatt litt for mye melk, så kuttet ned på havnen og nå kan jeg ta havre en dag og bli brystsprengt så jeg må pumpe på kvelden :-) så trenger bare spise havre når han skal ha øke døgn så har jeg mer <3

Har merket det samme her :)
Spiser havregryn wetabix og havrefras til frokost hver dag og har godt med melk- blir det brødfrokost merkes det :)

Hm. Bruker å spise havrefras med litt ekstra havregryn i om kvelden noen ganger. Visste ikke at det kunne øke melkeproduksjonen. Har plenty av melk, må kanskje følge litt med på om det er ekstra med melkelekkasje om natta etter havrekvelds. Vi ammer masse om natta også da, hun spiser som en helt for å ta unna (i søvne for det meste, jeg våkner litt for å koble til, og så sover jeg videre, og hun også tror jeg nok). Men slitsomt med alle de våte klutene, hånddukene, de våte melkeflekkene på dyne og madrass og klissete flekker på gulv og vegger (jada, det er et gris). Og så er det kanskje havren som har skylda!

Hm. Bruker å spise havrefras med litt ekstra havregryn i om kvelden noen ganger. Visste ikke at det kunne øke melkeproduksjonen. Har plenty av melk, må kanskje følge litt med på om det er ekstra med melkelekkasje om natta etter havrekvelds. Vi ammer masse om natta også da, hun spiser som en helt for å ta unna (i søvne for det meste, jeg våkner litt for å koble til, og så sover jeg videre, og hun også tror jeg nok). Men slitsomt med alle de våte klutene, hånddukene, de våte melkeflekkene på dyne og madrass og klissete flekker på gulv og vegger (jada, det er et gris). Og så er det kanskje havren som har skylda!
Fortell hva du finn ut :)

Back
Topp