Melkeproduksjon

Minsta har begynt å sove i 6 timer fra hun legger seg rundt 12. Før voknet hun vær 3 time å spiste, så vær 4. Nå sover hun fra 12 til 6, så spiser hun igjen i 8-9 tiden og sovner. Nå sitter jeg å venter på at hun skal vokne så vi får stått opp! Klager ikke da, men redd jeg skal minke i melken når hun spiser sjeldnere på natten :(

Hva er det og hvor får jeg tak i det ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det brukes mye som krydder i feks indisk mat. Men du kan kjøpe det for under 50-lappen på iherb.com (Det som koster der hvis du vil ha det fort, er jo shippinga. Men det er verdt det, synes jeg. Du kan jo kjøpe mer der også.)
I norge er det myyyye dyrere.
Det booster ihvertfall melkeproduksjonen hos veldig mange selv om det ikke er så kjent i norge. Det brukes mange andre steder i verden. Ps: Mange som sier det ikke hjelper for dem, har ikke tatt stor nok dose.

Minsta har begynt å sove i 6 timer fra hun legger seg rundt 12. Før voknet hun vær 3 time å spiste, så vær 4. Nå sover hun fra 12 til 6, så spiser hun igjen i 8-9 tiden og sovner. Nå sitter jeg å venter på at hun skal vokne så vi får stått opp! Klager ikke da, men redd jeg skal minke i melken når hun spiser sjeldnere på natten :(
Kan du ikke pumpe litt i tillegg? Det hadde nok jeg gjort :)

Vi har også fått det sånn. Melka minker ikke av den grunn. Mi vokser og vokser selv om hun spiser sjeldnere om natta. Med mine to eldre barn gikk egentlig ikke melkemengden ned før vi var nede i to tre amminger i døgnet. Du trenger altså ikke bekymre deg hvis babyen din vokser normalt.

Back
Topp