Mamma til 4
Elsker forumet
Noen som har boen gode tips om hvordan jeg kan få den opp ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det og hvor får jeg tak i det ?*sniker*
Fenugreek/bokkehornskløverfrø hjalp meg + hyppig amming
Hva er det og hvor får jeg tak i det ?
Kan du ikke pumpe litt i tillegg? Det hadde nok jeg gjortMinsta har begynt å sove i 6 timer fra hun legger seg rundt 12. Før voknet hun vær 3 time å spiste, så vær 4. Nå sover hun fra 12 til 6, så spiser hun igjen i 8-9 tiden og sovner. Nå sitter jeg å venter på at hun skal vokne så vi får stått opp! Klager ikke da, men redd jeg skal minke i melken når hun spiser sjeldnere på natten
Vi har også fått det sånn. Melka minker ikke av den grunn. Mi vokser og vokser selv om hun spiser sjeldnere om natta. Med mine to eldre barn gikk egentlig ikke melkemengden ned før vi var nede i to tre amminger i døgnet. Du trenger altså ikke bekymre deg hvis babyen din vokser normalt.Minsta har begynt å sove i 6 timer fra hun legger seg rundt 12. Før voknet hun vær 3 time å spiste, så vær 4. Nå sover hun fra 12 til 6, så spiser hun igjen i 8-9 tiden og sovner. Nå sitter jeg å venter på at hun skal vokne så vi får stått opp! Klager ikke da, men redd jeg skal minke i melken når hun spiser sjeldnere på natten