Melken borte?

Citti

Forumet er livet
Jeg synes jeg får har mindre melk! Og det blir liksom bare mindre føler jeg![:o]
Det kommer lite når jeg pumper...[:(]

Du må ikke tenke på hva du får ut når du pumper! [;)]

Du ammer vanligvis, gjør du ikke? Marcus får helt sikkert ut mer av puppene dine enn hva du gjør, jeg lover! [;)] Når jeg pumper meg, kan jeg få ut så lite som 30 ml noen ganger, men jeg ser jo at gutten min vokser og trives! [:D]

Jeg synes du skal fokusere på nettopp det -hvordan vektoppgangen til Marcus er, og om han ser ut til å trives. Akkurat hvilken mengde han får i seg betyr ingenting, så lenge han legger på seg. Det er så lett å henge seg opp i antall milliliter, men egentlig betyr det jo ingenting. Jeg aner ikke hvor mye Hauk drikker i døgnet, jeg! [:)][;)]

Antagelig holder produksjonen din på å stabilisere seg, slik at puppene ikke "skyter over mål" lengre. Det er den naturlige utviklingen, og se det fra den lyse siden; det betyr mindre lekkasjer! [;)][:D]

Samme her. Kommer lite når jeg pumper, men Thea Elise virker glad og fornøyd. Så tror ho får i seg nok mat.

Ok.... Men han blir jo ikke helt mett føler jeg. Hvis jeg gir han flaske (lager litt mme) spiser han opptil 125ml..
Hmm.. Uansett er jo vekta hans ok.
Håper bare ikke han "går" rundt og er sulten!

Gutten vår har hele tiden lagt godt på seg. Nå de siste dagene har jeg følt at han ikke har fått i seg nok mat på kveldstid, så jeg har gitt han litt mme. Han er nemlig en kosegris av dimensjoner, så uansett hva jeg gjør ligger han bare å koser pupp, og spiser mindre enn på dagtid...Både i går og i dag fikk han først litt pupp, så strupa han i seg 150 ml mme, og så bitte litt pupp igjen...

Tar jeg frem pumpa, kommer det nesten ingenting føler jeg...

ORIGINAL: Citti

Ok.... Men han blir jo ikke helt mett føler jeg. Hvis jeg gir han flaske (lager litt mme) spiser han opptil 125ml..
Hmm.. Uansett er jo vekta hans ok.
Håper bare ikke han "går" rundt og er sulten!

Gir du han på begge sidene?

Back
Topp