Melkekartong!

kiki82

Gift med forumet
Kan vi ikke få se et bilde av gullet ditt da? Elsker å se bilder [:D][:D][:D]

Hvem er du egentlig?? Du har gjerne svart før men det har isåfall gått meg husforbi[:)]

Hun er mest på generell hun[:)][:)]

Men ja vil se bilder av gullet ditt[:D]

Ja, bilder hadde vært koselig! [:D]

Jeg har ikke fått med meg, har du gutt eller jente, og når er ungen født? [:D]

Respekterer det vet du [;)] han høres flott ut da [8D]

Det er en ærlig sak

Du, jeg tenkte litt i går, hvordan ble de misbrukt? Og hvordan oppdaga du det? Æsj, så kjedelig det må ha vært! [&o]

Og hvor gammel er du da? Er så mange "småttisser"[;)] her [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Du, jeg tenkte litt i går, hvordan ble de misbrukt? Og hvordan oppdaga du det? Æsj, så kjedelig det må ha vært! [&o]

???[8|][8D]

ORIGINAL: SillyDilly

???[8|][8D]

hihi! Ja, sånne som du, lille venn! [;)][:D] Jeg bare lurer på om hun er eldre enn meg egentlig. Herremin så fryktelig nysgjerrig jeg er! [8|][&:][:D][:D]

Du er vel i +30-kategorien papayamamma? Eller husker jeg feil? Er en av de få her inne som hører til der selv så.....; Melkekartong; Er du en av oss eldre fruer, hi-hi?????[:-]

ORIGINAL: okt.mamma!!

Du er vel i +30-kategorien papayamamma? Eller husker jeg feil? Er en av de få her inne som hører til der selv så.....; Melkekartong; Er du en av oss eldre fruer, hi-hi?????[:-]

huff, nei det er jeg ALTSÅ ikke!!! *fniiis* [;)] Fyller 27 på søndag jeg, så jeg ligger jo egentlig godt under snittet på landsbasis, men her inne er jo nesten alle under 25 jooo! [:D][:D]

Jeg dytter bare litt i tilfelle kartongen titter innom oss. Jeg tror jeg er verdens mest nysgjerrige menneske! [&:][:D]

[:)][:)]

Hmz lurer fælt på hvem du er gitt[8|]

ORIGINAL: melkekartong

hei.. titter innom igjen..

jeg la ut bilder og skrøyt og var stolt, men desverre var det noen dom likte det de så, flaks for meg at jeg har ei vennine som er glad i forum, hun kom over bildene og spurte meg, om jeg var der også..(på ett annet forum enn det jeg pleide bruke), og jeg sa, eh nei. og så gikk vi inn å så, å alt jeg sa ble brukt av denne andre personen.. skummelt..

så jeg sier ikke så mye om meg selv [&:]

Usj, så ekkelt!
Menne, gjorde du noe med det eller? Regner med du sa ifra til moderatorne eller noe sånn at den brukeren ble utestengt [>:] Kan jeg spørre hvilket forum det var? Jeg er ikke særlig interessert i å være der nemlig merker jeg [&:]

ORIGINAL: buffi

Hmz lurer fælt på hvem du er gitt[8|]
hva mener du? tror du at du vet det?

Nope kun nysjerrig

hei.. titter innom igjen..

jeg la ut bilder og skrøyt og var stolt, men desverre var det noen dom likte det de så, flaks for meg at jeg har ei vennine som er glad i forum, hun kom over bildene og spurte meg, om jeg var der også..(på ett annet forum enn det jeg pleide bruke), og jeg sa, eh nei. og så gikk vi inn å så, å alt jeg sa ble brukt av denne andre personen.. skummelt..

så jeg sier ikke så mye om meg selv [&:]

Usj, så ekkelt!
Menne, gjorde du noe med det eller? Regner med du sa ifra til moderatorne eller noe sånn at den brukeren ble utestengt [>:] Kan jeg spørre hvilket forum det var? Jeg er ikke særlig interessert i å være der nemlig merker jeg [&:]
ja, sa ifra, og brukeren ble utestengt, uten noe særlig drama.. sendte bare mail til forumet.. det var dinbaby(barnimagen)

uff, ja der inne er det mye tull har jeg sett [&:] Nei, vi får holde oss borte derfra! Godt vi har det så koselig inne hos oss på født i okt. da. [:)]

Back
Topp