Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: papayamammaen
Du, jeg tenkte litt i går, hvordan ble de misbrukt? Og hvordan oppdaga du det? Æsj, så kjedelig det må ha vært! [&o]
Og hvor gammel er du da? Er så mange "småttisser"[;)] her [:D]
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: papayamammaen
Du, jeg tenkte litt i går, hvordan ble de misbrukt? Og hvordan oppdaga du det? Æsj, så kjedelig det må ha vært! [&o]
???[8|][8D]
ORIGINAL: okt.mamma!!
Du er vel i +30-kategorien papayamamma? Eller husker jeg feil? Er en av de få her inne som hører til der selv så.....; Melkekartong; Er du en av oss eldre fruer, hi-hi?????[:-]
ORIGINAL: melkekartong
ORIGINAL: papayamammaenhei.. titter innom igjen..
jeg la ut bilder og skrøyt og var stolt, men desverre var det noen dom likte det de så, flaks for meg at jeg har ei vennine som er glad i forum, hun kom over bildene og spurte meg, om jeg var der også..(på ett annet forum enn det jeg pleide bruke), og jeg sa, eh nei. og så gikk vi inn å så, å alt jeg sa ble brukt av denne andre personen.. skummelt..
så jeg sier ikke så mye om meg selv [&:]
ORIGINAL: papayamammaenja, sa ifra, og brukeren ble utestengt, uten noe særlig drama.. sendte bare mail til forumet.. det var dinbaby(barnimagen)
ORIGINAL: papayamammaenhei.. titter innom igjen..
jeg la ut bilder og skrøyt og var stolt, men desverre var det noen dom likte det de så, flaks for meg at jeg har ei vennine som er glad i forum, hun kom over bildene og spurte meg, om jeg var der også..(på ett annet forum enn det jeg pleide bruke), og jeg sa, eh nei. og så gikk vi inn å så, å alt jeg sa ble brukt av denne andre personen.. skummelt..
så jeg sier ikke så mye om meg selv [&:]
Usj, så ekkelt!
Menne, gjorde du noe med det eller? Regner med du sa ifra til moderatorne eller noe sånn at den brukeren ble utestengt [>:] Kan jeg spørre hvilket forum det var? Jeg er ikke særlig interessert i å være der nemlig merker jeg [&:]