melkeallergisymptomer??

catmik

Forelsket i forumet
Skal prøve NAN 2 til Adrian for første gang idag. Han har pleid å få NAN H.A 1, så er veldig spent på om han kommer til å reagere på melka.
Hvis det er sånn at han reagerer på melka, hvilke symptomer skal jeg se etter da?

dytt

Vi brukte også NAN HA1 lenge, byttet til Hipp for ett par uker siden og det har gått kjempe fint [:)] Det er jo melkeproteiner i NAN HA1 og men ikke like mye. Så han hadde nok reagert på den hvis han hadde hatt melkeallergi?? Symptomer på melkeallergi er vell at de får utslett og blir rød, noen hovner også opp. Gulper mye og magevondt...
Håper det går fint å bytte! [:)]

-røde lepper og kløe i og rundt munn
-oppkast
-diarè

er noen av symtomene man skal se etter såvidt jeg har forstådt..

Var vertfall dette vi reagerte på med nevøen min..

Tusen takk for svar, jenter!!

Hadde ikke vi tenkt tanken på melkeallergi så hadde vi nok fått høre at lillegutt her hadde kolikk. For han skrek som en stukket gris etter hvert måltid og hadde grusomme magesmerter stakkars. Han hylte mange timer i døgnet og ingenting hjalp. Vi fikk beskjed av barnelege om å prøve Nutramigen og det første som skjedde var at guttungen slappet av etter å ha spist. Han har aldri fått noe utslett eller sånne ting av melka. Her har det gått på magen. Han gulpa som en fontene da han fikk i seg melk og han la på seg veldig dårlig.

Back
Topp