Vanda: Han gulper til den store gullmedalje, svelger unna mye oppstøt og sprutgulper uavhengig av når han har fått mat, men også veldig ofte rett etter mat. Han har noen ganger gulpet banangult gulp, noe jeg tror er magesyre eller galle. Det kommer gjerne dagen etter han har hatt skriketokter, og da er han utrøstelig. Tidligere sov han tilsammen 1,5 time i løpet av en hel dag og våknet om nettene minimum hver 2.3. time noen ganger hver 1/2 time. Nå sover han mye bedre på dagen, men holder på slik enda om nettene, da ingen ting annet enn pupp trøster han og får ha til å dove videre.
Han har mye luft i magen, og sikkert mye mageknip som resultat av det. Avføringen har tidligere alltid vært grønn (noe jeg trodde var normal farge på amme bæsj) før jeg for to uker siden opplevde at han hadde gul bæsj. Det var samtidig som han begynte å sove bedre og lenger på dagtid. Jeg har trodd frem til nå at det må være svak lukkemuskel som bidrar til alle disse problemene, allergi har ikke streifet meg før kiropraktoren ba meg teste det ut.
MEN det rare er.. nesten alltid når han er veldig urolig og plages så hjelper det å gi erstatning fremfor pupp..det er jo melk i det..så jeg hva er det i min melk som han reagere sånn på? Jeg skjønner ingenting..