Melkeallergi/ intoleranse

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Lurte på om jeg kan spise ting som inneholder melkesyre om snuppa har melkeallergi eller intoleranse? Leste på pakka til italiensk salat og den inneholder melkesyre...

Alt hvor deg står melk burde jeg vel holde meg unna, men hørt noe om at det er litt annerledes med melkesyre

Når jeg fikk påvist laktoseintoleransr så skulle jeg holde meg borte fra alt alt alt med melk :)

Når jeg fikk påvist laktoseintoleransr så skulle jeg holde meg borte fra alt alt alt med melk :)
Aha! Men får snakke med legen om det på onsdag. Skal til helsestasjon på seks ukers kontroll. For da burde jeg holde meg unna det også... For hørt at det er annerledes med melkesyre serru. Men greit å være på sikre siden , tanke på lillemor :)

Det er nå 10-12 år siden jeg fikk det påvist, mye kan ha forandret seg siden da. :) spør de som har greie på det :)

Det er nå 10-12 år siden jeg fikk det påvist, mye kan ha forandret seg siden da. :) spør de som har greie på det :)
Ja men det skal jeg gjøre :) spørs om den legen er super dyktig på slikt men Hehe

Etter hva jeg har skjønt har visst ikke melkesyre noe med melk å gjøre. Jeg var veldig usikker på det selv, men spiser nå italiensk salat (elsker det!) selvom jeg holder meg borte fra melk, og snuppa har ikke reagert:)

Hvordan går det nå, har jenta di blitt noe bedre?

Back
Topp