Melke allergi

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Mye innlegg fra meg...men...
Noen med erfaring er det? Som kan fortelle litt...
Har en gutt som sliter veldig med magen og sover lite...men så går han en god dag innimellom..spise veldig lite...men i går hadde jeg en fløte is. Og tilfeldig? Men han slet litt med magen og sov ingenting.. luft i magen hadde han.. alt en ikke sånn inntenst i smerte..for vi så han var utrolig trøtt og...
Sov ok på natta... sliter igjen med magen idag...så får meg til å undre...
Går til osteopat 2 ganger...fikk opp en låsning og han skrek mye den dagen selv uten is spising. Fin dagen etter..
Hva tenker dere? Om noen har erfaren med det? Eller kjenner noen som har hatt baby med allergi.. åssen oppleve de det...
Eller er dette bare vanlig 3mnd kolikk..vondt imagen
 
Her virker det som lillegutt er bedre i magen nå etter at jeg har kuttet ut melkeprodukter. Nå kan han sove mer på dagen igjen, og presser mindre på luft :) Vet jo ikke om det er en sammenheng, kan være tilfeldig óg. Men det skader ikke å prøve :)
 
Det er tøft når de er så urolige. Min lille ble roligere etter at vi begynte å ha litt semperdråper i melka hennes. Beste rådet jeg her er at man avlaster hverandre ofte og hvis det er noe som fungerer, så tyr man til det.
 
Helsesøster mente det ikke Var Melke allergi. Da jeg kuttet ut de store produktene som ren melk og yoghurt og ost. .og han var lik...
Så fikk klarsignal til å spise igjen..
Hadde en yoghurt på kvelden...og han var plutselig fin i to dager.. så var det på ann igjen...
Dette er så synd for jeg klare ikke nyte den korte baby tiden..den går jo så alt for fort og...
 
Back
Topp