Elias må ha en mage av stål, for han har aldri fått vondt i magen av merkbar betydning eller kvalme, selv da jeg og sambo spydde av en annen dimensjon![:-]
Men tilbake til spørsmålet ditt;
Vi lot han smake litt de første gangene, bare noen slurker fra en kopp, så fikk han styre det selv.
Og da var det 2 slurker og så "nei takk" i form av at koppen ble kastet i veggen![;)][8D]
Så prøvde vi litt yoghurt, han fikk smake av meg.. og det likte han! Så fikk han egen yoghurt, og spiste hele (sånn liten i 4-pack) og det gikk fint!
Så forsøkte vi igjen med melk og da var det mer interessant.. og nå bytter vi på om det er MME eller kumelk i flasken.. varmer kumelken som foreslått fra HS.. og han gløgger nedpå[:)]
Jeg vet ikke, men kanskje det smaker drit blandet? Jeg synes MME smaker HERK jeg da [:'(] Og at kanskje kombinasjonen pulver-vann-kumelk ikke blir så bra? [:)]
Jeg ville uansett prøvd igjen litt senere og latt han få bestemme selv hvor mye han vil ha av det, uten at det blir lurt i han.. ikke misforstå altså, men ja, det ble sånn jeg greide å forklare det![:D]
Alt i alt tok det vel 1-2 uker fra første nei-takk-slurk til nam-nam!