melk

lima87

Gift med forumet
hvordan er det med melk til de små nå??

1.hvor mye?

2.ku-melk eller mme?

3.flaske eller kopp? i stol eller på fang?

4.varm eller kald?

mer?

litt nyskjerrig på hva dere gjør...
nå er vi i en overgang fra mme på flaske i ammestilling til ku-melk i kopp ved spisebordet...

1: aaaner ikke hvor mye! har ikke fått installert måler på puppene. men det er rett før han sovner og når han våkner
2:hverken kumelk eller mme! eller.. med mindre jeg er ei ku da[:D]
3:pupp. i senga
4: kroppstemp vil jeg tro [8D]

*fnis*
skal begynne å introdusere kumelk nå til uka tenkte jeg! begynne med å gi på tutkopp! kald[:)]

ORIGINAL: Sha

1: aaaner ikke hvor mye! har ikke fått installert måler på puppene. men det er rett før han sovner og når han våkner

*fnis*
skal begynne å introdusere kumelk nå til uka tenkte jeg! begynne med å gi på tutkopp! kald[:)]

[:)]ja jeg må innrømme at jeg glemte dere med melkepupper [:-]

ORIGINAL: Sha

*fnis*

Jeg henger meg på denne... hehe[:D][:D][:D]

1.hvor mye? pupp morgen og kveld , Ku melk : 40ml melk og 10(20) ml vann med andre ord utvannet melk. biola 40 ml

bruker enten biola eller melk til middagen... utennom det går det i vann[:)]

2.ku-melk eller mme? pupp og ku melk , biola

3.flaske eller kopp? i stol eller på fang? flaske/kopp/sugerør ja det meste utennom glass

4.varm eller kald? begge deler

1.hvor mye? 180ml MME morgen og kveld, noen ganger drikker han hele, andre ganger bare halvparten.
Drikker mye vann ellers på dagen.

2.ku-melk eller mme? mme foreløpig, men skal begynne intro av kumelk til uka

3.flaske eller kopp? i stol eller på fang? flaske/kopp. Ligger ikke på fanget når han får, sitter eller ligger i vogna/senga si.

4.varm eller kald? lunken

1.hvor mye?
1 flaske me 75 ml MME på mårra'n (men herre'n har'n ijt fått sia fredagen no..hvis'n søv te ca 7 eiller seinar vil'n itj ha deinn
1 flaske me 170 ml MME te kveills

2.ku-melk eller mme?
MME foreløpig..vente e'n e ret før æ bynne me kumelk!!

3.flaske eller kopp? i stol eller på fang? Flaske... men når'n fikk litt melk te eine brødmåltidet tidliar så va d fra kopp ja... melk fra flaske har læng vært bare på mårra og kveill

4.varm eller kald? lunka

Får en flaske med 200ml mme før hun legger seg, varm, i armkroken [:)]
Har tenkt til å prøve å introdusere kald kumelk til lunsj en gang i nermeste fremtid.

Oliver får av og til 150ml lunken skummet melk i flaske til å kose seg med i senga eller grinda før han skal sove. Men bare av og til for vil ikke lage noen rutine av det. Også får han litt kald melk i tutkopp til brød.

Han får kun pupp enda, men tenker vi begynner med ku-mjølk i april [:)]

Back
Topp