Melk?

nei ikke begynt med det enda. venter litt til[:)]

Ja jeg har, HS sa det var greit. (Han er over 11 mnd da..)

ORIGINAL: Villanden

Kun melk i matvarer og yoghurt. Melk som drikke venter vi med til han er over 1 år. Får mye mm ennå.

Ammet til han var 10 mnd, da var han ikke intressert lenger, så nå er det mme for alle penga[8D]

Nope, mme her også... Venter med melk til mai.
Men ho får yoghurt og annen mat med melk i..

Ja, melk i mat.[:)] Og så får hun smake litt rein melk.. HS sa vi kunne det. spes siden jeg ammer.. Men bare litt å smake[;)] 

Bruker NAN3, tenkte å venne ho over på kumelk om en måneds tid. Får melk i mat og sånn, da.

venter til han er året.. har fått mat med melk i og litt biola melk og biola yoghurt.

ORIGINAL: [Fairy]

nei det har vi ikke, hs sa vi burde vente til han var over året så da gjør vi det[:)]
Samme her [;)]

har prøvd melk, men det falt ikke helt i smak, så prøver bare sånn litt å litt..

Kun melk i matvarer og yoghurt. Melk som drikke venter vi med til han er over 1 år. Får mye mm ennå.

Samme her..., anbefalt av helsesøster. Har hørt siden man ammer enda, så kan man begynne med drikkemelk tidligere, men har ingen hast for oss uansett og velger det tryggeste[:)]

ORIGINAL: Maiblomst33

Samme her..., anbefalt av helsesøster. Har hørt siden man ammer enda, så kan man begynne med drikkemelk tidligere, men har ingen hast for oss uansett og velger det tryggeste[:)]

Enig, det er jo ikke noe hast.. Og når helsesøster og alle sier at man skal vente til barnet er ett år, skjønner jeg ikke hvorfor noen gir melk før det..

har egentlig ikke tenkt å introdusere melk som en del av kostholdet. Bruker andre kalsiumkilder. Men har ikke tenkt å holde det unna heller. Men bare ikke som en fast del. Melk er for kuer [:)]

Ikke ennå[:)]

Back
Topp