melk??!!

gravid med nr 3

Glad i forumet
kati e d normalt og begynn og få melki brøstan unde graviditeten ..
bare lurer på når e kan fervent at d kan kom ??

man får jo noe gul væske, som heter råmelk i puppene under graviditeten, men er litt usikker på når den kom egentliglver hvertfall kjempegodt for babyen som kommer.

Jeg har forstått det sånn at ikke alle får melk før fødselen, faktisk, men den kommer vanligvis når den trengs, så det er ikke noe å bekymre seg for [;)]

fikk melk straks jeg hadde født, men ei dama som fødte samtidig, hun hadde ikke fått melk den 3 dagen da jeg snakket med henne

HEHE, mens jeg sitter her og går igjennom forumene for poster jeg ikke har lest, kjenner jeg noe kaldt på brystet mitt. Kikker ned og der har det jammen meg ikke piplet ut råmelk fra den ene brystvorten. Passende at jeg leste akkurat dette innlegget da[:D]

Hei hei:)
Jeg tror ikke det er skikkelig melk som kommer ut. Det er nok bare råmelk. Men jeg begynte veldig tidlig i svangerskapet med og få det. Og de to siste månedene har jeg gått med ammeinnlegg for jeg lekker en ganske god del. Nå er jeg i uke 32. Men som dere nevner så er det forskjellig fra person til person. Mange merker ingenting til det før etter at ungen er født.

hmm ja jeg fikk råmelk for en ukes tid siden,så nå har jeg svar på mitt eget spørsmål [:D]'

jj ...

Back
Topp