melk...

cecoce

Forelsket i forumet
noen som har begynnt med vanlig melk til de små eller?? er bare skikkelig lei av å blande denne nan...blæh..
lurer på om jeg skal det, han er jo snart 10mnd...hm.#tenke#

Vi har gitt bittelitt youghurt, men noe mer enn det venter vi med til hun er over et år!

ORIGINAL: Therese1986

Vi har gitt bittelitt youghurt, men noe mer enn det venter vi med til hun er over et år!

hu har så vidt fått smake melk av meg vist jeg spiser havregryn og så bruker jeg melk i mat, siden det bare er oss 2 så spiser vi samme mat og jeg gidder ikke bare å lage mat uten melk i. Men hu får nok ikke melk som drikke ennå siden jeg vil droppe flaska når hu slutter med mme og hu må trene på å drikke av glass.

ORIGINAL: ~JuLiAnE~

ORIGINAL: *Tina*

Nei, jeg starter nok ikke med det før hun er 1 år..[;)]

Bytter ut hun med han[:D]

ORIGINAL: eliza2

noen som har begynnt med vanlig melk til de små eller?? er bare skikkelig lei av å blande denne nan...blæh..
lurer på om jeg skal det, han er jo snart 10mnd...hm.#tenke#

jeg ville ventet til tarmsystemet var litt mer ferdigutviklet enn det er nå.-----    mest sannsynlig hadde det gått helt fint å begynne med melk, men det er så dumt hvis det ikke går greit og småtten får tarmproblemer.....

Jeg sluttet å amme nå når han ble syk, så når magen er helt på normal igjen kommer jeg til å begynne å gi melk. Skjer ikke noe værre enn at de ikke klarer bryte ned melkemolekylet - får mageknip - vente litt lenger med å gi[;)] så er jo bare å prøve.

ORIGINAL: *Tina*

Nei, jeg starter nok ikke med det før hun er 1 år..[;)]

Bytter ut med han...

ja da tror jeg at han skal begynne å få vanlig melk:) han har jo fått noe yoghurt før å ikke reagert ivertfall..så vi får prøve!!

Hvis man begynner for tidlig med vanlig kumelk så kan kroppen ha problemer med å ta opp jern, ville bare si det...
Men vet ikke når man kan begynne med melk, dem sier jo i 1 års alderen, men man kan sikkert begynne litt før...

Men vi venter til han er 1 år...

da jeg var liten så fikk jeg vanlig melk fra jeg var 6mnd og har ikke tatt noe skade av det da!! hihi...men dette forandres jo hele tiden da! cecilie var nærmere året da hun begynnte med vanlig melk.

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg fortalte helsesøster når jeg begynte med melk, og ho sa at skulle gi mye grovt brød og grønne grønnsaker for å sikre at Robin fikk i seg nok jern[:D], og hvis han fikk noen reaksjon som vondt i magen, skulle jeg bare utsette litt, men han reagerte aldri så vi har gitt vanlig melk i 2 mnd nå[:D]

ok, da blir det brød og grønnsaker på cebastian...han eter alt han så det er jo greit:)

Back
Topp