Melk...

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sist jeg gikk gravid hadde jeg godt med melk på denne tiden, er 33+2 idag.. Men nå er det ingenting, vært press i brystene for en mnd tid siden og kom melk ut når jeg klemte ut, ikke stråle bare drypp. Men vært en mnd med mye stress... Kan det gjøre til at jeg allerede nå har mista melka?! Noen erfaringer på området? Jeg kan bare sammenligne med tidligere, og kan ikke begynne å google rundt om krin .... Da blir jeg sprø :p

Skal vel egentlig ikke drive å presse på jura nå :P
Melken kommer når ungen kommer. før det er det bare råmelk i såfall.

Hehehe, skal vell godt gjøres å miste melka FØR babyn kommer :D :p

4. babyen og her renner ikke akkurat melka :P Har aldri gjort det heller :) Kommer når jeg klemmer litt da, men ikke noe jeg gjør hver dag :P

Men så fort babyen begynner å die, så flyter det over hvis det går for lenge mellom hver gang :)

Så det at noen får mye råmelk allerede nå, er ikke så uvanlig, men heller ikke vanlig :) Melka kommer når du har fått babyen :)

Har ingenting jeg heller og er i uke 36! Hadde ikke noe før helt de siste dagene sist, klar væske som piplet litt :-)

Hadde ikke noe forrige gang, men når ungen kom skal jeg love deg melken kom jeg... Hadde mer en nok til å mette guttungen så hadde ikke vært bekymra :) Har ikke hatt noe denne gangen heller 32 ett eller annet i dag :)

Jeg hadde ingen symptomer på melk i mine svangerskap, men hadde rikelig med melk etter fødselen begge gangene :-)

jeg synes dere er heldige som ikke har så mye melk/råmelk. Jeg har hatt utallige lekkasjer siden uke 15.. Er passe lei kan du si og enda er det 7,5 uke til termin:p

Jeg har ikke merket noe til melk så langt i svangerskapet men merket inatt da jeg var oppe på do at jeg lakk bittelitt, så er nok kommet litt hos meg nå. Er 36+1. Er ikke då bekymret for mangel på lekkasje da som flere andre sier, melken kommer nok skikkelig igang etter fødselen:-)

Back
Topp