Melk

Kåbbåi

Glad i forumet
*MIA*
Her har jeg vært heldig å hatt melk med en gang og ungene har tatt puppen fint fra starten.
De har også tatt igjen fødselsvekta før hjemreise på sykehuset.
Ammingen går som en lek.
Veldig glad for det, for det er ingen selvfølge.

Men gud bedre. Ikke noe godt å våkne med to bowlingkuler.

Godt én har pumpe. Lette litt på trykket. Og så kan storebror gi mat senere. Noe han gleder seg stort til.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har jeg vært heldig å hatt melk med en gang og ungene har tatt puppen fint fra starten.
Ammingen går som en lek.

Godt én har pumpe. Lette litt på trykket. Og så kan storebror gi mat senere. Noe han gleder seg stort til.

Hei :)

Sniker litt fra mai jeg.
Lurer på om du har noen anbefalinger til brystpumpe?

Sniker litt fra mai jeg.
Medela swing har jeg, men hadde kjøpt dobbel om jeg skulle kjøpt nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ammingen går som en lek.

Samme her.
Hun gaper så fint over brystvorten og tar gode grep, og idag våknet jeg med melkesprengen.
Gud bedre, gleder meg til det "justerer" seg...

Tar gledelig i mot tips fra dere som har ammet før om hvordan unngå tette melkeganger osv når melkesprengen står på som værst!
Er livredd for det nå.

Samme her.
Hun gaper så fint over brystvorten og tar gode grep, og idag våknet jeg med melkesprengen.
Gud bedre, gleder meg til det "justerer" seg...

Tar gledelig i mot tips fra dere som har ammet før om hvordan unngå tette melkeganger osv når melkesprengen står på som værst!
Er livredd for det nå.
Kjøp Lecitin pulver eller kapsler på helsekosten. Reddet meg fra brystbetennelse sist, og åpnet tette melkeganger ganske kjapt. Tok det hver dag når jeg fullammet:)

Sniker litt fra mai jeg.

Har prøvd både medela og avent. Begge funket bra.
Men hadde gått for medela.
Dobbel.
Kjekt å kunne pumpe begge samtidig.

Mitt tips mot brystspreng er å legge babyen til så ofte den vil, og ellers tømme i blant med pumpe :)

Her også går ammingen supert, deilig! Er bare i høst jeg sluttet å amme storebror da, så kanskje ikke så rart :p

Utrolig deilig når det går greit med ammingen ja.
Og jeg kan se for meg at det er tilsvarende frustrerende når det ikke går så greit og man har veldig lyst til å amme.

Foreløpig går ammingen her fint. Jeg bare håper at jeg ikke begynner å produsere mer enn lilledragen trenger. Med de to andre har jeg hatt alt for mye melk og fått brystbetennelse på brystbetennelse :P auuuuuu....
Når jeg nå snakket med de på sykehuset ang amming og fortalte at det har vært overproduksjon de andre gangene sa de at det var fare for at det ville bli for stor produksjon denne gangen også siden det har vært det før, men det kunne også bli annerledes siden det er noen år siden sist.

Om det skulle være sånn at jeg ender opp med å produsere alt for mye så blir det til at vi fryser ned noe til eget forbruk og resten fryses ned for å gi til sykehuset.

Back
Topp