Melk

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
I de siste dagene har puppene vært steinharde så klemte litt for å sjekke, og jaggu kom det melk ut. Sist merket jeg ingenting før ungen var ute så syntes det var litt tidlig med melkespreng allerede nå :-P

Sendt fra mobilappen

Oi såpass! Første gang jeg er gravid så aner om hvordan det der fungerer, men kan jo hende at det har noe med at kroppen din har gjort det før?:-P

Sent from my iPad using BV Forum

Har melk jeg også:) har noen områder på brystene som er veldig harde, men ikke så mye som hos deg tror jeg. Jeg hadde brystbetennelse to ganger med førstemann, så er livredd for å få det nå før ungen er ute til og med:P jeg kommer til å prate med lege og jordmor om det, for å høre om det er noe jeg kan gjøre hvis det blir ille.

Oi såpass! Første gang jeg er gravid så aner om hvordan det der fungerer, men kan jo hende at det har noe med at kroppen din har gjort det før?:-P

Første gang merket jeg ingenting til det, men dag to på sykehuset flommet det over :-P er jo bare 6 måneder siden jeg sluttet med storebror så det ligger nok litt i systemet fremdeles :)

Sendt fra mobilappen

Har melk jeg også:) har noen områder på brystene som er veldig harde, men ikke så mye som hos deg tror jeg. Jeg hadde brystbetennelse to ganger med førstemann, så er livredd for å få det nå før ungen er ute til og med:P jeg kommer til å prate med lege og jordmor om det, for å høre om det er noe jeg kan gjøre hvis det blir ille.

Fikk ikke brystbetennelse med storebror men måtte massere ut tette melkeganger noen ganger, men hadde vært kjekt å slippe det maset før ungen faktisk var her :-P

Sendt fra mobilappen

Sist svangerskap fikk jeg melk veeeldig tidlig. Men nå har det ikke kommet noe :)

Sent from my IPhone 5C :)

Har råmelk, men da har eg hatt si eg kom i puberteten ;)

Back
Topp