Melk

lene89

Glad i forumet
Føler ikke jeg har nåkk melk til småen denne gang.etter maten i dag tenkte jeg å prøve å pumpe for å se om det var noe ijenn,men ingenting kom ut.føler han vil ha mat hele tiden og er til tider veldig urolig.andre som har hatt det slik?

Har du prøvd å gi tillegg etter at du har ammet?
Det gjorde jeg,for følte hun hang i puppen hele kvelden,men hun drakk under 10 ml tillegg så det var ikke melk men kos hun ville ha....
Levende smokk har jeg blitt......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Nei jeg har ikke det,merket det egentlig i dag at det ikke var så mye,men kanske jeg skal prøve å gi litt etterpå å se om han vil ha.

Jeg er også en elvende smokk. Men tror også at de små spiser seg opp til natta. Var det helsesøster sa til meg ihvertfall.

Hos meg er hun veldig på puppen om kvelden, vil ha mat veldig ofte i forhold til dagen da det kan gå 3-4t mellom måltid.. Tror det er som det sies over her at hun spiser seg opp til natta, for hun sover mellom 5-7t sammenhengende hver natt etter siste kveldsmåltidet (i 22-23 tiden).. Det hender også her at jeg blir brukt som smokk dersom hun er ekstra kosete, men her hjelper det med ekte smokk da heldigvis :)

På kvelden henger gutten i puppen nesten annen hver time om ikke mer. Melka mi er helt annerledes på kvelden tydeligvis ^^

Og forresten, jeg har også prøvd å pumpe etter han har ammet og ikke fått ut noe, men han har prøvd mer og fått ut mer. Pumpa er ikke like flink som barna!

Ikke bekymre deg sånn :) jeg tror barna sier ganske klart i fra om de ikke får nok mat :D

-- tasting fra mobil --

Lillegutt og jeg har det veldig likt som deg. Så jeg må ofte ty til erstatning. Han blir veldig frustrert og urolig når brystet er tomt. Mengden av erstatning varierer veldig fra gangtil gang, men da får hvertfall jeg ro om at han får i seg nok mat.

Selv om ikke du får pumpet ut noe så får babyen sugd ut mer etter at det er "tomt". Her henger hun i puppen konstant. Trur det er myye pga kosen! :)

På kvelden henger gutten i puppen nesten annen hver time om ikke mer. Melka mi er helt annerledes på kvelden tydeligvis ^^

Og forresten, jeg har også prøvd å pumpe etter han har ammet og ikke fått ut noe, men han har prøvd mer og fått ut mer. Pumpa er ikke like flink som barna!

Ikke bekymre deg sånn :) jeg tror barna sier ganske klart i fra om de ikke får nok mat :D

-- tasting fra mobil --

Man har mindre og tjukkere melk på kvelden. Barna henger ofte mere i puppen på kveldene. Det gjør mi også :)

Back
Topp