Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å unngå så mye melkeprodukter selv om han er over ett år. Han har eksem og melk gjør som regel eksem verre på de fleste.
Han spiser kanskje en yoghurt om dagen, men foretrekker vann til drikking (16 mnd)
Får han melk som drikke så får han semi skimmed (bor i UK). Det er omtrent som lettmelk
Hm, er det sant? Det skal jeg tenke over når vi begynner å gi melk her. Vi mistenker at han har atopisk eksem.
Skal sies at vi ikke unngår det helt da. Han får melkeprodukter, bare ikke veldig mye hver dag. Er jo ikke sånn at de får utslett med en gang de får i seg melk men kutter ned på ting. For eksempel yoghurt laget på plantemelk i stedet for kumelk osv. Men har vi ikke det så får han vanlig
Jeg skal hvertfall ikke halshugge deg, for det syns jeg alle skal kunne bestemme for seg selv (her bruker vi kumelk)Vi bruker bittelitt melk i mat (mest i baking) men jeg kommer ikke til å servere ungen kumelk for å drikke før hun eventuelt ber om det selv.
Nå blir jeg sikkert halshugd her, men jeg syns ikke kumelk er for mennesker
Foreløpig får hun melk av meg når hun selv ønsker det. 15mnd
Vi bruker bittelitt melk i mat (mest i baking) men jeg kommer ikke til å servere ungen kumelk for å drikke før hun eventuelt ber om det selv.
Nå blir jeg sikkert halshugd her, men jeg syns ikke kumelk er for mennesker
Foreløpig får hun melk av meg når hun selv ønsker det. 15mnd