melk? snodig...

tidligerebruker

Elsker forumet
I dag kom det noe gjennomsiktig/hvit/gul væske ut fra det ene brystet mitt...Er det begynt å produsere allerede nå, mon tro? merkelige greier [:D][8|]

Jeg også oppdaget det for to uker siden.. Kniper litt på de så kommer det en dråpe eller to.. haha.. Ser mest ut som betennelse..

Okey,hehe..bra å høre at det er normalt. Regner med at det ikke begynner med full produksjon før om 4 mnd. [:D]

Var litt fristet til å prøve melkepumpen om jeg klarer å få i gang full produksjon ved hjelp av den... men tror jeg lar vær.. haha..

Tror jeg og har begynt å få melk.. Personlig syns jeg det er litt tidlig altså.. Hehe..
Men jeg tror full produksjon begynner omtrent rundt fødselen ja.. Hehe..

Har også begynt å få noe blank/blank-hvit veske...idag lak det litt også..hehe, helt merkelig[:D] 

fikk å melk i uke 16;)syns d e lit tili æ;)men d e heldivis ikkje så mye ennu at æ treng å bruke innlegg=)

ORIGINAL: Ada81

ORIGINAL: Krista

Jeg også oppdaget det for to uker siden.. Kniper litt på de så kommer det en dråpe eller to.. haha.. Ser mest ut som betennelse..

JEg har lest at hvis man kniper/klemmer på de så stimulerer du melkeproduksjonen bare enda mer! og da kan det sette virkelig i gang.. hehe..
Spørs om du vil det Krista?? ;) hehe

ojsann! hehe,ja da får bare mannen holde seg unna de [;)] Vil ikke risikere å begynen for tidlig [:D]

ej fikk d i uke 17[:D] å no e d så gale at d renner om natta å d blir vått i senga[8D] e heilt klissete nedover arma når ej vokner....

Back
Topp