Melk nå??

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
I går kveld når jeg måtte opp for å gå på do, så kjente jeg at jeg ble våt på handen... Så fant jeg ut at det kom væske ut av puppen! måtte undersøke den andre også, og så fort at det hadde skjedd der og, men at det hadde tørka. nå er jeg ganske øm i puppene :P

er det melka som kommer så tidlig? er 25 uker i morgen, vet ikke helt når det er vanlig at man får melk?

ble bare så overaska :P

Det er nok den råmelka, jeg har hatt den i mange uker allerede, kjenner det hver dag jeg tar av bh`n, da er puppene min bløte..  Ganske vanlig...

Er vanlig :) Jeg fikk vell rundt disse tider sist, så jeg er litt overraska over at jeg ikke har fått mer.. Klarer å presse ut litt fra den ene da..

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Det er nok den råmelka, jeg har hatt den i mange uker allerede, kjenner det hver dag jeg tar av bh`n, da er puppene min bløte..  Ganske vanlig...

Her og :)

Her kom det ikke noe melk før etter fødselen sist.

Har også opplevd dette.

Opplever det kun om natten når jeg ligger på siden og sover, kan faktisk bli en skikkelig våt flekk i senga. Har faktisk vært å kjøpt et tisselaken for å legge under lakenet for å ikke grise ut selve sengen. Har vel vært slik en måned nå.. er 27 uker nå..Men lekker ikke på dagtid.

Ja det har jeg også kjent!
Jeg og stusset litt ved dette og tenkte at det kan da umlig komme NÅ, men jordmor sa også til meg som de andre sier her, at det er normalt at det kommer nå.
jeg er 26 uker på vei nå, og jeg og fikk litt sjokk :P

Jeg sa det til jordmor jeg også, å han sa at det var normalt :)
Jeg har bare opplevd det et par ganger, og det er kun når jeg har lakt meg. 

Det er vanlig med råmelk under svangerskapet, og det er også vanlig at det ikke kommer før etter fødselen. Jeg har ingenting enda, tror jeg, hadde ikke det på dette stadiet forrige graviditet heller.

Jepp.... Men ikke fall for fristelsen å klemme på brystvortene nå, for da kan du komme til å slite med lekkasje... Og den vil tidsnok komme!

Jeg har hatt melk i puppene i 10 år nå:) Helt siden jeg var gravid med eldstemann... Merker det har blitt mer i det siste

Det samme har jeg også problem med. Lekker på natt, men mindre på dag :-) Er i uke 28, så det er så og si like vanlig som uvanlig :-)

Har begynt å lekke litt jeg også. Kom tidligere forrige gang (rundt uke 20).

Fikk ikke melk før mini var 3 dager sist så jeg er sjeleglad for de få dråpene jeg har nå. :-)

Fikk råmelk først når jeg hadde født...
gjør nok det denne gang å

Back
Topp