"Melk" i puppene

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Hohoi! Var å koste med baby idag og det ble bløtt i bh'en. Hehe :)
Flere som har fått væske i brystene alt nå?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oi, d var tidlig!! Skal si kroppen er snodige greier altså! Husker at puppene reagerte av seg selv på barnegråt forrige gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, synes det er veldig tidlig! Helt utrolig hvordan kroppen reagerer :)

Ei venninne måtte begynne å gå med ammeinnlegg fra uke 16

Er det lenge siden du sluttet å amme? Jeg fikk sånne "ammepupper", den kilingen/kløingen i brystet når refleksen setter igang, av at en venninnes baby gråt "sultengråt" i fjor, og da var det over et år siden jeg hadde gitt meg med amming :P
Luuuurer på om jeg lekker noen dråper nå - kjenner ikke noe i bh'en, men oppdaget noen mystiske hvit/gule flekker i puppehøyde på lakenet i går :P

Måtte begynne i uke 18 med storesøster! Slutta å amme for over 1 år siden. Var som ei ku i begynnelsa! ;)
Kanskje du drømmer om amming? Hihi, hadde vært noe det :)

Hadde fremdeles melk etter første (over et år siden ammeslutt) har ikke lekket noe men vet det er melk der. Fikk råmelk i uke 14 med første.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sniker fra mars.. ifølge legen er jeg 8-12 uker. Så for alt jeg vet havner jeg her i februar forumet :) jeg har hatt blank væske i brystene i noen uker.. så enten har jeg fått det veeldig tidlig, eller så er jeg lenger på vei enn jeg trur :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra mars.. ifølge legen er jeg 8-12 uker. Så for alt jeg vet havner jeg her i februar forumet :) jeg har hatt blank væske i brystene i noen uker.. så enten har jeg fått det veeldig tidlig, eller så er jeg lenger på vei enn jeg trur :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt normalt ;) har hatt d lenge og er 12 uker i dag

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

jeg har enda melk i brystene etter første mann, og da sluttet jeg med å pumpe melk da datteren min var 4 mnder(hun er prematur så ga flaske med mm) og nå er hun 3 år...

Back
Topp